וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור

חנה וינטור

7.1.2011 / 9:34

עוד שבוע גורם לדלקות עיניים עבר על חנה וינטור. מי ליקט סמרטטת מהאשפתות של איזמיר, מי התחפשה להיידי בת הכבשים, ומי הביאה את האינקוויזיציה הספרדית ללבנט? ויזין, מישהו?

מייקל לואיס במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אוי-ווי-שופינג-באיזמיר/אביב חופי

לא אמרתי בשבוע שעבר למייקל לואיס לשרוף את השוז המעוותות שאותם הגריל יחד עם תכולת ארון סמרטוטיו באשפתות של איזמיר? אם עדיין לא הועבר המסר, אז חמוד, להתנאות בטוטאלוס של פיקולו בסטקיית חתולים זה לא, אבל ממש לא פאשן. קלטת, או שנחזור לבקר את סרות טעמך גם בשבוע הבא?

אמיליה אטיאס במדור של חנה וינטור. אביב חופי
בקצב הזה יהיה פה גירוש/אביב חופי

האם אמיליה אטיאס מתנחלת בארץ משום שעדיין לא סיימה לקרוא את טור הטרנדים לשנת 2009 של ווג אלג'זירה? האינקוויזיציה הספרדית כבר כאן והיא דורשת גירוש: מגבעת פסיכית, חולצה גברית מצ'וקמטת, ערימת תכשטת לא מחמיאה, שלייקס שחמסה מאלכס מורוזוב, מכנסונים של דראג קווין מתחיל, ולקה שחורה ומאוסה על הציפורניים לסיום מרצח הסטייל. איך אומרים באספניול לס איז מור?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוני דלומי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יודל הכבשים/אביב חופי

עוד פעם משבשת רוני דלומי את קרניות העיניים, והפעם עם תחפושת של היידי בת הכבשים. הפריזורע כרגיל בקריז, ההבעה על פני המלאך אינפנטילית, מצעי מיטה מעיזבונות 97 של ורדינון חלטרו כשמלה, ואל כל התרדמת הזו חוברו טייץ נטולי הקשר ושוז זולות. תעירו אותי שזאתי מסיימת לשיר את היודל שלה, תודה.

מיכל אנסקי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מיכל אנסקי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

באמת שאין לחנה וינטור שום דבר נגד נשים שכרסן בין שיניהן, אבל קחו את מיכל אנסקי ותבינו למה עודף פרוגסטרון יכול לשגע גם את האובייקט, וגם את האובייקטיבית. חמודה, אם לקחת זנקס להרמת מצב הרוח, אין סיבה שתגרמי לנו לתסמונת דאון כשעטית מעיל לא נורא כעור יחד עם ספק מגפיים ספק חוסם עורקים וגרביים בקטריאליות מיימי בת המצווה הרחוקה, קאפיש?

דנה פרידר במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יפה לך 2004/אביב חופי

חיי הרווקות טובים לדנה פרידר שהתקינה טוטאל לוק פוטוגני ומלא הומור א-לה קרי ברדשואו מודל 2004. מלבד השוז הלא רלוונטיות, פרידר מפנקת בפריזורה מותחת קמטי דיאטה, שפכטל נאה, עליונית אותנטית, טופ סביר, תכשטת נסבלת וחצאית מהעולם התחתון. לא רע סיסטר, רק בשבוע הבא נסי להתקדם ל-2011, או קיי?

סער שיינפיין במדור של חנה וינטור. אביב חופי
סער שיינפיין במדור של חנה וינטור/אביב חופי

לא נעים לחנה וינטור להודות, אבל סער שיינפיין תיקתק הופעה לגמרי לא מכוערת. הרווק הנצחי השליך את ארון האאוטלט שלו על הנמסיס אלירז ורכש לעצמו חליפה שמחמיאה לנתוניו. חבל רק שלשגרת הטיפוח שכוללת גם מריטת שיער גוף וגם חיזוק שרירי הכרס, אינך מטפל בהתרופפות עור הפנים. גם חשוב נשמה, תפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully