וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מלרלר

שירות וואלה! סלבס

5.1.2011 / 13:38

ב-1 במרץ תפסיק ג'סטין ביבר להיות סוויט סיקסטין, ותהפוך לבן 17, ולכבוד המאורע הוא נמרח על שער פברואר של מגזין ואניטי פייר. קבלו ציטוטים נבחרים. לוואלה! סלבס התפוצץ חצ'קון

- "אני משוגע, אני מטורף, ככה המוח שלי עובד. אני לא נורמלי. המוח שלי רץ. אני מטורף". ואוו, זה מה שדודו טופז אמר פעם.

- על הגרופיות הצווחות: "אני יודע שהן צורחות כי אני ג'סטין ביבר, אבל אולי גם כי אני חמוד. אני לא מנסה להיות יהיר, אבל אם בחורה תראה אותי ברחוב, היא תסתובב כי אולי אני נראה טוב, לא?". מתוקי אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אני נראה טוב, לא?". ביבר על שער Vanity Fair של פברואר/מערכת וואלה, צילום מסך

- "קשה לשמור על איזון. ילד רגיל, אם הוא חולה, הוא פשוט הולך הביתה. אני לא יכול לעשות את זה... אם אני כועס, אני פשוט אחייך ואעמיד פנים... אני צריך לתת המון מעצמי ולהפסיד המון מהפרטיות שלי". העיקר שחשבון הבנק לא בדיכאון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

- ביבר על נדודי השינה מהם הוא סובל: "אני מתהפך מצד לצד כל הלילה וחושב... על כל הדברים שלא היה לי זמן לחשוב עליהם במשך היום - משפחה, אלוהים ודברים שאמורים להיות יותר חשובים, אבל אין זמן לחשוב עליהם כי אתה עסוק". כפרה, גלולת נון בום ואתה חורפ כאילו אין מחר.

ג'סטין ביבר. Neilson Barnard, GettyImages
" רק מחכים לרגע שאעשה טעות"/GettyImages, Neilson Barnard

- על ההצלחה: "אנשים מחכים לרגע שאעשה טעות... אני יודע שלא אעשה טעות גורלית עם החיים שלי, כמו שאחרים עשו. אני יכול להיות האויב הכי גרוע של עצמי, אבל אני לא רוצה להרוס הכל". גם וויטני יוסטון אמרה את זה, עד שהכירה את הקראק ואת בובי בראון.

- על העתיד: "לא תיארתי לעצמי שכל זה אפשרי. גדלתי בעיירה קטנה בלי הרבה כסף, ואהבתי לשיר, אבל רק כתחביב. אני רוצה לצמוח כאמן... אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול להיות". בהצלחה לולי, באמת.

- סבו של ביבר, ברוס דייל, על ההפתעה מהצלחת נכדו: "מעולם לא צפיתי שכזה דבר יקרה. הוא היה אמור להיות שחקן הוקי".

שחקן הוקי?! וואלה! סלבס חושבת שזאת אחלה אלטרנטיבה להיות פופ סטאר, ביבר לא תצטרך להתקלח עם הבנים אחרי כל משחק, וגם יהיו לה מלא גרופיות, הכי שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully