וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוררת האופנה חנה וינטור מעבירה ביקורת על מייקל לואיס

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

31.12.2010 / 10:20

איך קשורה מירי בלקין לסטיילינג? מי יכול להיות מארח במסעדת פרגיות, ומי חייב להפסיק את השופינג בשוק הבוכרי? תיפסו מחסה, הנה מגיעה צוררת האופנת של וואלה! סלבס, חנה וינטור

מרחב מוהר במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מרחב מוהר במדור של חנה וינטור/אביב חופי

מעיל מחויט, יש. חולצה שחורה מכופתרת, איך לא? מכנסיים מאופקים, הנה. חגורה נובורישית, בארור. גם עם נתונים שווים מרחב מוהר עדיין אמון על טוטאלוס של מארח במסעדת סאמי הגדול. חמוד, קצת פחות מאמץ, קצת יותר אומץ ואיזה מכסחת דשא שתנקה ממך את שיעור היתר הלא מחמיא שעל הפנים, ואתה לגמרי ראוי לפלאש.

כוכי מרדכי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
כוכי מרדכי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

מה זה? כוכי מרדכי התחילה ללחוש לסוסים? אם לא, איך אפשר להסביר את מראה הסייס המסורס שכולל: גם קסקט לא עדכני המחביא קרזלת שרופה, גם חולצה טרנדית אך מצ'וקמטת, גם סקיני ג'ינס חרושים, ולפינוש הסט, בטונאדות שחמסה מהחתול במגפיים. לא טוב להתלבש הג'וח לבדו, קחי לך סטייסליסט נשמה, דחוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייקל לואיס במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מייקל לואיס במדור של חנה וינטור/אביב חופי

גם אחרי ששאף קולטורה בניכר, שב אלינו הטעם הרע ובעליו מייקל לואיס. שילוב של ז'קט עור מגניב עם מכנסי ג'ינס שגורמות לירכיים להתעלף הוא לא כזה נורא, אבל בייבי, מאיפה השגת את השוז המעוותות הללו? בדוכני ויצ"ו? בשוק הבוכרי? תן לי כתובת ותאמין לי שהם לא ימכרו לך יותר לוקשים.

נינט טייב במדור של חנה וינטור. אביב חופי
נינט טייב במדור של חנה וינטור/אביב חופי

ציוותה של נינט טייב לתיאטרון מדאיג את חנה וינטור, שמקווה שהשכר הזעום של עובדי הבמה הוא לא זה שגרם לטייב להיראות כמו נזקי המיתון של 2009. הז'קט המחויט (של יהודה לוי ?) גדול ממידותיה ומגדיל את היקפיה בשנקל 90, הסמרטוטוניקה מוטשת סיבים, המכנסיים בגזרה לא מחמיאה ואפילו הפריזורה שנחמסה ממעצבת האופנה דורין פרנקפורט לא מצילה את המצב. הכי ים של דמעות.

עינת ארליך במדור של חנה וינטור. אביב חופי
עינת ארליך במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למרות שחנה וינטור מתה על עינת ארליך, מצער לגלות שזו הלכה עם הדיאטה שלה צעד אחד קדימה ורכשה לעצמה מראה מבית היוצר של מירי בלקין. דו"ח נזקים: מלבד שיער בוהק ועור פנים שמור כהלכהף, ספק שמלה ספק חסה מסולסלת כיסתה את הטורסו.ופעם לולי, חנה וינטור לא חסה.

אסף אמדורסקי, דנה פרימן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אסף אמדורסקי, דנה פרימן במדור של חנה וינטור/אביב חופי

איזה כיף לראות את דנה פרימן והבויפרנד אסף אמדורסקי במראה אחיד, תואם, טרנדי ולגמרי לא רע. אמדורסקי כרגיל במראה של רוק צ'יק קלאסית שכולל: ז'קט פאנקי, סקיני ג'ינס וסניקרס תואמות. ופרימן מקבלת דוז פואה על ז'קט נפלא שחובר לשמלת פליסה מעוררת קנאה. כפרה, רק לגבי השוז לא נרשמה התעלפות. נא להעביר אותן אל האקסית של הבויפרנד, לה יותר מתאים חוסר מודעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully