וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית פוקס פוקסיונרית

לילה אודינייב

30.12.2010 / 11:11

סיפור הזוי הגיע אל אוזנינו: אורית פוקס הצליחה להתחמק מדו"ח תנועה שמנמן, אחרי ששוטרי תנועה עצרו אותה. וואלה! סלבס מריחה סנסציה, ושהפעם לא כלולה בה סיליקון

באזור כפר שמריהו לפני כשבוע נתפסה אורית פוקס כשהיא נוהגת ומדברת בסלולרי. לובשי המדים עצרו אותה בצד ורשמו לה דו"ח על סך אלף שקלים פלאס מלא מלא נקודות. ולא אצל ד"ר קליין.

מקורבים לפוקס הדליפו לוואלה! סלבס שהבלונד הרדיואקטיבי כנראה בלבל את השוטרים, כשהעניקו לה גם את ההעתק וגם את המקור של אותו דו"ח שמנמן. כלומר, בידי המשטרה לא נשאר זכר לעבירה. קורע, תודו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבולבלים?! פוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מספר ימים אחרי, פוקס קיבלה טלפון מקצינה באגף התנועה שביקשה ממנה פרטים שיוכלו לשחזר את הדו"ח ולשלוח לה אותו מחדש. אז מה עשתה? הכחישה שהסיפור בכלל קרה, גאונה.

הקצינה לא ויתרה והודיעה לפוקס שהיא שיחזרה את הדו"ח ושהיא מוזמנת לשלם אותו. גם פוקס לא ויתרה והכריזה שהיא מכחישה את הסיפור ומעדיפה לעמוד למשפט, שממנו לפי דעתה תצא זכאית כיון שאין לשוטרי התנועה שום הוכחה, חוץ מדו"ח משוחזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

- פוקס, דפקת את המערכת!

- "מרוב עצירת שוטרים בכבישי הארץ, לא זכור לי מקרה ספציפי זה לפרטיו".

- משטרת מחוז ת"א סירבה להגיב לידיעה

מעתה וואלה! סלבס קוראת לאורית פוקס, פוקסיונרית. כי בסופו של דבר החוק החליט לוותר לה. סוף טוב הכל טוב. והפעם גם ממש מצחיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית מישהי חפה מפשע?! פוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully