וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר לא מאורסת

לילה אודינייב

28.12.2010 / 11:01

סקס, בגידה וגברבר עם קוביות. הפרשה החדשה שמסעירה את בית האח: ליהיא גרינר ועתי שולברג פוצחים ברומן סוער ועושים בלאגן מתחת לשמיכות. וואלה! סלבס הלכה לעשות מקלחת קרה

כמו שפירסמנו אתמול, בית האח הגדול רעש כשדייר הסתודד עם דיירת על כך שעתי שולברג וליהיא גרינר לקחו את ההיכרות שלהם, לכאורה צעד אחד אל בין הסדינים. הרשת געשה, ואין שיחת סלון, ברזיה או ביוב שבה שני כוכבי הריאליטי האלו לא שימשו כנושאי שיחה.

אז שלפנו את יוני הוברמן (27) בן דודה של הדיירת ליהיא גרינר שידבר על על טיב הקשר של גרינר עם עתי, הארוס והסקס שהיה או לא היה.

- איך היא עושה את זה לארוס שלה?

- "כל העניין יצא מפרופורציה. ההפקה ניפחה את זה שהיא מאורסת, כי הם רצו לעשות לה דמות של "מאורסת". חשוב לציין שליהיא רווקה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא באמת היתה מאורסת, ההפקה ניפחה את זה" . גרינר והוברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

- אבל יש לה טבעת על האצבע?

- "חשוב לי שאנשים ידעו שבשנה האחרונה ליהיא היתה רווקה. אבירם הציע לה נישואין ממש ברגעים האחרונים, בכניסה לבית האח. המצב היה מאוד עקום. וזה מה שחשוב שאנשים ידעו. אבל היא 'המאורסת' של התכנית היא לא באמת, בחיים האמיתיים זה לא המצב."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

- אז מה הסיפור שלהם?

- "ליהיא ואבירם (הארוס) יחד כבר שש שנים, און אנד אוף. בסילבסטר לפני שנה היא החליטה שהיא לא מחכה לו יותר, נפרדה ממנו ועלתה לארץ. פה היא ניסתה להכיר בחורים חדשים והוא גם יצא עם בחורות שם. ביולי האחרון היא טסה ללוס אנג'לס בענייני עבודה וממש שנייה לפני שעזבה בחזרה לישראל הוא הציע לה נישואין.

הצעה מאוד לא רומנטית, במקום ציבורי, מול מלא אנשים. היא אמנם הסכימה, אבל זה אחרי שהוא כבר הוציא לה את הנשמה. היא לא רצתה לוותר ונתנה לזה צ'אנס, לראות במשך חצי שנה מה קורה עם זה, אם הם מסתדרים יחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשהיא רוצה משהו, היא באה ולוקחת אותו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

- אבל בכל זאת, את עתי היא מכירה פחות מחודש

- "מבקרים אותה הרבה על הסיפור. וליהיא היא פשוט בחורה שלא איכפת לה ולא מעניין אותה מה אומרים עליה. היא חיה את החיים שלה ועושה את מה שבראש שלה וזה מה שמדהים בה. היא לא הכי כוסית בבית והיא בסוף זאת שעם עתי. אם ליהיא רוצה משהו היא באה ולוקחת אותו".

- אומרים שהיה גם סקס, זה לא קצת טו מאץ'?

-" האקט אכן בוטה קצת, המשפחה שלה היתה קצת בשוק, לי זה היה די צפוי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף עשו את זה או לא?! ליהיא גרינר ועתי שולברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! סלבס מקווה שסיון דרור קוראת ומפנימה את מה שידענו מזמן, חברה היא עבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully