וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

24.12.2010 / 0:15

שבוע רע עבר על צוררת האופנה של וואלה! סלבס, חנה וינטור. מי חפפה את הבלונד שלה בירקון, מי עשתה מאבריה הפנימיים צ'ולנט, ואת מי עיוורה האהבה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק עשה עוז זהבי צ'ק אין במלון ממילא בירושלים וחנה וינטור עשתה צ'ק אאוט. חמודי, אתה כזה סקסואלי ושרמנטי אנד וואטאבר, אבל למה לעטות סוודר גריאטרי בליווי מכנסי ג'ינס קרציות שאפילו שטיפות האקונומיקה לא חיטאו? כדאי שתשאירם לימים גשומים ובלויים של סוף הקריירה. ולפי הגורנישט זיו שעל פניך, זה אוטוטו.

אריק ברמן, טל ברקוביץ במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אריק ברמן, טל ברקוביץ במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למה צריך לחטוף זיהום ברשתית כשמביטים באריק ברמן וטל ברקוביץ' שעטו סחבות שראויות לקרצוף אסלות? הוא: בחולצה מצ'וקמטת , סריג כצלחת פטרי למדגרת אקזמות, שיער פנים מוזנח ונקבוביות פנים מופתעות. היא: בעור פנים מטוגן, שמלת בזארים לא מחמיאה ונאדה אקססוריז להצלת המצב. כנראה שבאמת האהבה עיוורת, ועכשיו ברור שגם אין לה שיק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל כך הרבה כוכבים פקדו את הלבנט לייטלי שחנה וינטור חטפה מהם אוברדוז, בטח כשמדובר באחת, אמיליה אטיאס שבלוטות הטעם שלה פרשו לשנת החורף. חמודה, את פיג'מת ימי האבטלה שלך אנא השליכי הפחה יחד עם הקרדיגן הזול. ודארלינג, סחתיין על ההתנחלות פה, אבל אם את מתכוונת לנטוע כאן שורשים כדאי מאוד שתחמצני אותם קודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנראה שלא ניפטר בקרוב מחופית טייב שמתבשלת במדור שבוע שני ברציפות, והפעם באאוטפיחס צ'יפי של נערת מועדונים מקורדיסטן. מלבד פריזורע בגוון בלונד ירקון, שיזוף בגוון כבדים בסילאן, שמלה לא נוראית שאליה הודקה חגורה איזוטרית ושוז נסלחות, תיבלה טייב את התבשיל בערוגת ראש של כוכבת ריאליטי אחרת לגמרי. בקיצור, ממש לא בומבה.

אסתי גינזבורג  במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אסתי גינזבורג במדור של חנה וינטור/אביב חופי

כבר מזמן שאסתי גינזבורג היפה אינה פטיט, אבל עדיין היא נדחסת אל תוך זרועו של עדי קייזמן הגבעולי ואל תוך מעיל באריזת ואקום שמוחץ חצוצרות, שחלות, ושאר איברים פנימיים. הכי סיר צ'ולנט. לולי, בפעם הבאה שאת יוצאת מהבית קחי בבקשה שיעור פאשן מהבויפרנד. הוא בניגוד אלייך מבין דבר או שתיים בפאשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחמד לצפות באיה כורם בטוטאלוק קז'ואל, טרנדי אך לא מתאמץ. אל פנים מלאכיות ופריזורה זוהרת שידכה כורם ז'קט נגיש מעור, חולצה אוורירית שנתמנה בתוך סקיני ג'ינס, שבינינו נשמה, היה עדיף אם תחליפי אותם לזוג מכנסיים במידה שלך. מקווה ששמרת את פתק ההחלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully