וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים בוסי ונופר מור קשורות

לילה אודינייב

19.12.2010 / 17:01

וואלה! סלבס נפגשה עם קים בוסי, ה-BFF של נופר מור מהאח הגדול ושאבה ממנה פרטים. מה היא חושבת על עתי, ג'קי, יורם ועל הסטיילינג של החברה הכי טובה? וואלה! סבלס אחות חורגת

- היי מתוקה, אני רואה שאת מצייצת הרבה על נופר בטוויטר, וגם מקדישה כמה ציוצים לעתי. תסבירי למה בדיוק דרשת שיפסיק להתפשט מול המסך?

- אלה היו סה"כ שני ציוצים, נופר היא החברה שלי ואני מקדישה את הציוצים שלי רק לה. לגבי עתי: הוא גבר חלומי, הוא הגבר האידיאלי. במיוחד לבחורה כמוני עם טמפרמנט ואנרגיות מטורפות. הוא מאוד מתאים לי, הוא חנון כזה.

- תשבעי שסימסת לו?

- אני מסמסת רק לנופר. כל כך הרבה סמסים שאני הולכת להיכנס למינוס.

- כשהוא יצא מבית האח, תתנפלי עליו?

- יקירתי, איפה אני מול כל היפות, הכוסיות, המוכשרות והדוגמניות שיתנפלו עליו עוד לפניי. קטונתי. הייתי כמובן רוצה שיסתכל על התימנייה הקטנה השחורה, מטר וחצי. אבל נראה לי שזה לא יקרה. אני מעדיפה להסתכל עליו מהצד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחוברות. בוסי ומור/מערכת וואלה!, צילום מסך

- די. ואם יהיה לעתי אקשן עם נופר, נזכה לקרב חתולות?

- קרב חתולות?! בחיים לא! מה שהיא רוצה זה קודם כל שלה, וכנ"ל ההיפך. אבל בגדול, אני לא חושבת שעתי הוא הסגנון שלה, אבל הייתי מאושרת שהיא תצא עם בחור כמוהו. אני מאחלת לה שיתפתח ביניהם סיפור.

- נקווה שזה לא יגמר בפוסטינור. ומה עם ג'קי? יש לו סיכוי?

- איזה חמוד הוא כפרה עליו. הוא מקסים. באמת מקסים. ממש מקסים ידעתי שהוא יתחבר לנופר, לא יודעת אם זה יתפתח למשהו רומנטי. אבל אני אשמח אם הם יישארו חברים טובים. הקשר של נופר וג'קי מזכיר לי את הקשר של אלין ואלירז.

- רק לך נשמה. אבל תגידי, מה יש לה נגד יורם?

- נופר היא בן אדם מאוד ערכי, ואם הגיעה למצב שהיא הגיבה כמו שהיא הגיבה ליורם, אז זה בגלל שהיא ממש נפגעה. זה בא ממקום של פגיעות. היא מאמינה בכבוד הדדי. היא גם אמרה ליורם: "דרך ארץ קדמה לתורה", "אל תלבין פני חבריך ברבים". ברגע שהוא עבר את הגבול הזה היא התפרצה.

- ספיקינג אוף פריצות, מה את אומרת על הבגדים שהיא לובשת בבית האח?

- ואו! נופר היא הסטייליסטית הראשית שלי. אני לא כל כך אוהבת להתלבש, מצדי לצאת עם פיג'מה. אבל נופר תמיד יודעת איפה ומה לקנות, מה להתאים ולאיזה מבנה גוף.

-היא קנתה הרבה לפני כניסתה לבית?

-היו לה רק יומיים, היא קנתה מלא, ואני נתתי לה כמה דברים מהארון שלי. הקוסמטיקאית שלה שעושה לה גבות בכיכר המדינה המליצה לה על דורין אטיאס, והיא התקשרה אליה שתמליץ לה מה ללבוש לערב הפתיחה.

- טוב, אז את שומעת? יש לי שעווה על הגז. אז בואי נדבר לייטר, ביוש.

ניתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully