וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

17.12.2010 / 0:17

תכירו את מבקרת האופנה שלנו: חנה וינטור, עורכת מגזין ווג שטייטל בדימוס, אחותה הצעירה של אנה וינטור, והיום צוררת האופנה של וואלה! סלבס. תיפסו מחסה, הנה מגיעה מתקפת גפילטע פיש

חנה וינטור. ShutterStock
תכירו: חנה וינטור, צוררת האופנה החדשה שלנו/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה, תארזי מזוודה וטוסי לנתניה./מערכת וואלה!, צילום מסך

חופית טייב בכוח מנסה לכער את נתוניה הלא מהפנטים מלכתחילה. באיוונט זה הפגינה העלמה מנתניה כישורי פאשן שחמסה מפנינה רוזנבלום ואניטה פללי לעניים: פריזור בגוון כורכום, שפכטל בגוון ממרח עמבה, ואאוטפיט שכולל גם ז'קט מטופש וגם חצאית פסיכוטית - שגרמה לסטייסי הביץ' להתפחלץ. איך אני תמיד אומרת, אפשר להוציא את הבחורה בנתניה אבל אי אפשר להוציא את נתניה מהבחורה.

אור גרוסמן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אם שותים לא מתלבשים./אביב חופי

לחנה וינטור נהיה תיאבון לגוועץ' כשראתה את אור גרוסמן בשקשוקת סטיילינג מאכזבת. נכון שהפריזור נמתח בהגיון, גם הליפסטיק בגוון חזרת-מעורר-טחורים מחמיא. אבל כפרה, איך חיברת בין פשמינה מצ'וקמטת לסמרטוטוניקה? מה זה, את שיכורה? נא לשנן, אם שותים לא מתלבשים.

שרי גבעתי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
רק עם ביקיני/אביב חופי

תגידי מיז שרי גבעתי, החלטת להדביק את כולנו בשיק של טראנסקסואל שמסתיר את הגרוגרת? ועוד עם מגבת מטבח שבימים גשומים חנה וינטור מכסה בה את סיר הצ'ולנט שלה? על צעיפים מיידל'ע ,שמעת? לא? בכל אופן, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אותך אני מעדיפה בבגד ים.

נינט טייב במדור של חנה וינטור. אביב חופי
נהיו לי גזים ממך/אביב חופי

שוב פעם דופקת נינט טייב (אין קשר לטייב הראשונה במדור )את הראש. והפעם, תופים בבקשה, שחורדינית במאניה עם בלוטות טעם בדיפרסיה. מלבד פריזורע שנמשכה בגוון של אבק, טייב משבשת קרניות עם ז'קט שנחמס מדיירת אומללה באחוזת ראשונים, טופ לנז'רי מצ'וקמט, סקיני ג'ינס טחונים ונעלי בובה שגורמות למתבוננת לקרחצען. בובה, די לסבל. על זנקס שמעת? עושה פלאים למצב רוח. וגם לחוש הסטיילינג.

מירית וקנין במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יפה לך, ביץ'/אביב חופי

גם מירית וקנין גילתה את טרנד העור, כשקילפה מפרה שחורה חצאית בגזרת מידי לגמרי לא רעה, שאליה ציוותה טופ סביר עם דיטייל לא נורא מכוער. גם אישפוז סיבי הקרטין במספרה עבר בהצלחה. רק השוז דארלינג, השוז, עשי טובה והשליכי אותן הפחה. או על נעמה קסרי, מה שבא לך.

ליבי בירן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
תורסתותי/אביב חופי

למרות שחלק ממקפא הפאשן שלפניכם כולל אקססורי תחפושתי, ליבי בירן יודעת איך משלבים בין סריג מרדים, מכנסי ג'ינס מאופקים, ושוז מקסימות לבין משקפיים טרנדיות והתקן חוץ ראשי מלא חוש הומור. תורסתותי, שאפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully