וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה VS אלין לוי

לילה אודינייב

15.12.2010 / 15:31

לא שאנחנו מסכסכות (יה רייט!), אבל הגרופיות של אלירז שדה לא מרוצות ממספר הטוקבקים שמקבלת חברתו אלין לוי, ובטוחים שמדובר בקונספירציה. וואלה! סלבס ראשונהההההה!!!!1

אם בעבר היתה מלחמות דם ודיו בין מועדון מעריצותיה של עופרה חזה לבין מועדון הגרופיות של ירדנה ארזי, היום הסיפור הוא אחר לגמרי.

לפני כארבעה חודשים נכתב ודובר ברשת על כך שאלירז שדה זוכה למספר עצום של טוקבקים, בגלל תוכנה מיוחדת שמשחררת אלפי תגובות בשנייה. ואפילו צוין שהוא ואנשיו מעסיקים טוקבקיסטים בתשלום, עכשיו נולדה תאוריה חדשה והפוכה.

מעריציו של שדה, מנסים כבר מספר חודשים להבין ולהילחם בתופעה שמדירה שינה מעיניהם, אלפי טוקבקים שנכתבים על פליטת האח הגדול, אלין לוי.

אילוסטרציה אלירז שדה ואלין לוי. אביב חופי
עופרה חזה וירדנה ארזי של שנות האלפיים/אביב חופי

העניין מפריע להם לא רק בגלל שהם רוצים לשמר את מעמדו של שדה כפליט ריאליטי הכי מטוקבק, אלא גם כי הם מעוניינים לחשוף את האמת: "אני יכולה להעיד ממקור ראשון ולהצהיר שאצל אלירז יש הרבה מאוד אנשים שפשוט יושבים ומטקבקים כי אוהבים אותו, ורוצים לראות אותו ראשון בכל דבר שהוא עושה", סיפרה אחת ממעריצותיו של שדה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

היא מוסיפה: "התופעה המוזרה של טיקבוק מאסיבי ידני, או על ידי תכנה, חוזרת בכתבות על אלין לוי. מאות טוקבקים זהים מתפרסים תוך דקה. בכתבות של אלין יש יותר מ-6000 טוקבקים, זה פשוט לא טבעי ולא הגיוני. לאלירז לעומת זאת, אין הצפות, אין מטקבקים בתוכנה או בתשלום, אנשים מטקבקים כי הם פשוט אוהבים אותו".

- אלירזי, מי זאת ירדנה ומי זאת עופרה? ואיפה הדיו?

- מאיר קוטלר לשדה: "אין תגובה".

- אלינוש, קנית כבר מסיר כתמים לשמלות שלך?

- מסברס הפקות בשם לוי: "אלין היא אהובה בקרב הציבור ומעוררת עניין רב בכל הקשור לפרסומים במדיה. כל תלונה על תוכנה זו או אחרת, או פעולה מאורגנת של טוקבקיסטים ברשת היא מופרכת ואף משעשעת, אך זה טיבם של מועדוני מעריצים".

וואלה! סלבס לא יודעת למי להאמין, אבל היא כבר בטוחה שלעתי שולברג מ"האח הגדול 3" הולכת להיות עדת מעריצות שיגרמו להרבה נידנודי שינה. או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully