וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי נקברת

לילה אודינייב | צילום: רונן פדידה

22.11.2010 / 16:55

הדוגמנית עם הבויפרנד הכי לא מושג (לוהט!), לא מוותרת על האג'נדה הירוקה שלה ונרתמת למאבק נגד בניית תחנה פחמית חדשה באשקלון. גם וואלה! סלבס ירוקה, אבל מקנאה. אוי ליאו

בר רפאלי הצטלמה לפני מספר שבועות כשהיא קבורה תחת ערימות של פחמים. הסיבה לצילומים האפלים היא תערוכת "קבורים בפחם", שיזם ארגון גרינפיס במטרה לעצור את הקמתה של התחנה הפחמית שמתוכננת לקום בישראל.

דן דברת פעיל גרינפיס שהגה, הפיק וגם עיצב את התערוכה אמר לוואלה! סלבס: "אנו חיים בחברה הסוגדת ליופי, זוהר והצלחה. השתמשנו בסגידה זו על מנת לתת תשומת לב לנושא פחות מושך – התחנה הפחמית באשקלון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסטר חובה בכל בית. רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

והוסיף: "מאחורי הפנים המוכרות, המביטות מהתמונות, עומדים אנשים אמיתיים שקולם לא נשמע. אם אספר לכם את סיפורים או מה עלולה תחנה פחמית נוספת לגרום, כנראה שתאבדו את הפוקוס והעניין מהר מאוד. בישראל, מדינה שבה כותרת עולה על כותרת, קשה לסיפור כמו התחנה הפחמית להתרומם, לכן על מנת להביא את התחנה לקידמת הבמה, פיזרנו על הנושא אבקת כוכבים".

מלבד רפאלי הצטלמו לפרויקט אמנים ואנשי ציבור נוספים ביניהם: משה איבגי, יוסי שריד, אלי פיניש, יעל גולדמן, לירז צ'רכי, דנה ספקטור, מירה עוואד, שלישיית "מה קשור" ועוד.

וואלה! סלבס היתה שולחת פפראצי לפתיחת האיוונט אבל ליאונרדו לא יבוא, אז לא שווה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully