וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו מתרבן

לילה אודינייב

17.11.2010 / 1:29

כשהיא לוגמת שמפיין במוקד האהוב עליה בעיר, שעה לפני חצות, קיבלה וואלה! סלבס ידיעה שליאו הגיע לביקור במרכז רבין. ביג דיל! סו ווט?! מילמלה, והמשיכה לדסקס על עיניינים הרבה יותר חשובים כמו - הידעתם שחצאיות סקוטיות יחזרו לאופנה? לא? עכשיו אתם יודעים

לוואלה! סלבס אין את הזמן או הסבלנות להתעסק עם נשים משוגעות כמו ליאונרדו דיקפריו. נשים משוגעות אתם שואלים? אז איך אתם הייתם מסבירים את התנהלותו של הכוכב שמסרב לרדת אלינו ולהראות קמצוצי אמפטיה? חרדה ממצלמות? אולי מחלת רדיפה? אנחנו מקווים שזה לא גם וגם.

בינינו, וואלה! סלבס היא תושבת כנען הפרובינציאלית, אין לה את הסבלנות או את כמויות הרד בול המספקות כדי להתרכז בגיברת דיקפריו. ושוב, הכוונה היא לא למאמא עוף של ההוליוודי.

בר רפאלי ליאונרדו דיקפריו במשחק NBA לייקרס מול אורלנדו מג'יק. Danny Moloshok, AP
בר רפאלי ליאונרדו דיקפריו במשחק NBA לייקרס מול אורלנדו מג'יק/AP, Danny Moloshok

ולמרות שהיא נוטלת סרוקסט, וואלה! סלבס מסרבת לאבד את ראשה במרדף אחריו. סורי נשמה, אין לנו חשק למשחקים, בטח שלא עם גברים שהתאמצו והזיעו כל כך כדי להתחכם איתנו. סו נוט סקסי.

אך בכל זאת לאלו שכן רוצים לדעת פרטים טכניים על מעשיו של ליאו מהיום בערב (ג'), הנה מה שהידיעה לסלולר שלנו עידכנה: "לפני כעשר דקות הסתיים ביקור פרטי של ליאונרדו דיקפריו במרכז רבין לחקר ישראל. האורח לווה על יד ידליה רבין - יו"ר מרכז רבין לחקר ישראל, וטייל כשעתיים במוזיאון ושמע הסברים על המקום. האורח התרשם ביותר. ליאונרדו לווה על ידי רפי רפאלי, אביה של בר".

שיואו, איזה פיהוק. וואלה! סלבס פורשת לשנת היופי שלה, תעירו אותה שכל הטררם הזה יגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully