וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר וליאו: יום 3

לילה אודינייב

16.11.2010 / 14:20

הזוג הדיסקרטי בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו ופמלייתם (שיעופו מפה כבר!) ממשיכים לעשות את ישראל. לפניכם מה שהספיקו אלו לעשות עד עכשיו, ומה שהם מתכננים לעשות בעתיד הקרוב, תכינו את הפלאשים, אבל רק אם בא לכם

הזוג והפמליה שכללה גם את מאמא דיקפריו, קווין קונולי (שמגלם את E ב"פמליה"), ועשרות מאבטחים (איזה 'תלהבים), נחתו בישראל ביום ראשון הישר מירדן בסביבות השעה 22:00.

בני הזוג חנו בסוויטה הנשיאותית במלון "דן" בתל אביב, וביום השני כשהתעוררו בשעות הצהריים לאחר נישנושי ארוחת בוקר במלון, נרשמה התפצלות.

בזמן שגברת דיקפריו היחידה ומיסטר קונולי נסעו לעיר הקודש והסניפו אוויר צלול כיין, ליאו, בר ואביה רפי טיילו בקיסריה. הכי נובורישים גריאטריים.

בהמשך, הספיקו אלה לבקר במעוז ה"בטר פלייס" שבגלילות, כדי להתרשם מהמכוניות החשמליות - פרוייקט שקרוב לליבה של מיז רפאלי, כשבאותו ערב, נערכה ארוחה משותפת וחגיגית (יש כאלו שיגידו שנשלפה שם טבעת אבל אנחנו התפללנו שלא).

מקורות שונים מספרים כי עד שיתפיידו מפה, אינשאללה ביום חמישי (אנחנו הכי עצבניים שהם סירבו להזמנה שלנו לחמין בשבת), השניים צפויים לטייל בים המלח ולסייר בצפונה ובדרומה של הארץ, כדי שאדון דיקפריו יוכל להתרשם משטחים שונים עליהם הוא מתכנן לבנות בית בישראל.

וואלה! סלבס הולכת כבר עכשיו להתחנף להוריה שישלמו לה על המשכנתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully