וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון מוגן

שירות וואלה! סלבס

16.11.2010 / 11:10

הראפר וויל.איי.אם יצא בהצהרה ברשת שההחלטה להוציא את אלבומו של מייקל ג'קסון, בלי שנתן את אישורו, גובלת בטעם רע במיוחד. רק מייקל ג'קסון מאשר מתי שיריו מוכנים לשמיעת הציבור. וואלה! סלבס אף פעם לא בוחרת צד במריבות אבל תודו שיש אמת בדבריו

הזמר והראפר וויל. איי. אם, שזכה לעבוד עם מייקל ג'קסון לפני מותו הטראגי לפני כשנה, יצא בהצהרה נגד חברת "סוני" שמשחררת את אלבומו האחרון של מלך הפופ, המכיל חומרים שלא נשמעו בעבר ושלא קיבלו את אישורו הסופי של החתום על עטיפת האלבום.

לדעתו של הראפר מדובר בבחירה שמקורה בטעם רע במיוחד. חמוד, לנו זה סתם נראה כמו אקט גרידי של חברת ענק.

אבל בכל זאת הוא מסביר את אמירתו הקשה: "אני רוצה לראות את האנשים הקרים שאישרו ושגם ירוויחו מהחלטה שכזאת במו עיניי, את אותם האנשים שאמרו שמה שמייקל תרם לעולם המוזיקה במהלך חייו אינו מספיק".

"הוא פשוט לא היה אומן רגיל. הוא היה מסוג האנשים שתמיד ידיהם היתה בכל, לטעמי מה שנעשה פה זה מעשה מביש, אין בהחלטה זאת מתן כבוד. שיריו של מייקל ג'קסון מוכנים רק שמייקל מכריז שהם מוכנים. אולי אם לא הייתי עובד איתו בעבר לא הייתה לי את הדעה הזאת". סיים וויל.איי.אם את דבריו נגד החברה.

וואלה! סלבס שמעה את הסינגל של מלך הפופ "breaking news" ובמקרה זה היא מסכימה עם הראפר. לא כל סקיצה או חומרים שקבורים במגירה צריכים בכוח להישלף לאור, חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully