וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין פוליטי

לילה אודינייב

14.11.2010 / 13:19

דנה ספקטור עוברת דירה וזוכה לביקור של ההורים, רן שריג מקדיש שיר לכבוד מצבו החדש, סער שיינפיין זועם, אלירז שדה מפתה והכלב של נועה תשבי עצוב. וואלה! סלבס ממשיכה לעקוב אחרי ציוצי הסלבס

ה"לאב בירדז" רן שריג ודנה ספקטור ממשיכים לשמור על דיסקרטיות, היא צייצה בטוויטר שהיא עוברת לדירה החדשה ואפילו כבר זכתה לביקור של ההורים: "שלום לבית הישן, שלום לחיים הפשוטים, כמו דורותי בארץ עוץ אני פונה מערבה". "ביקור של הספקטורים הבכירים מחיפה. מסקנות: הם עדיין מעוניינים לקנות לי דברים כמו טלויזיה . אני עדיין טורקת דלתות וצורחת אתם לא מבינים כלום".

הוא מאידך, לא מעדכן אם מצא נהג תורן או לא, אבל כן פירגן בלינק לשיר "Free Again" (שוב חופשי), עם ההקדשה הבאה: "השיר הזה מוקדש לכל בוני הגדרות והחומות, הפוליטיקאים של הלב ועורכי הדין של המציאות". אויש, תנוח.

ואילו אלירז שדה פירש במוגזמות את לימודי המשחק מול המצלמה, כשנתפס כשהוא עושה על עצמו ספוטד: "בשיעור משחק משועשע עד מאוד". גם אנחנו חמוד, גם אנחנו מחכים כבר ל"אח בגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום בשיעור: מבט מפתה. שדה בדיוקן עצמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואילו האויב סער שיינפיין מחפש לעצמו עוד אויבים: "היום אתם לא מוכנים להופיע בעיר שלא סופחה כדין למדינת ישראל, מחר תסרבו להופיע מול קהל מצביעי מפלגה מסויימת. אומנות פוליטית = גועל נפש". פייר? צודק.

סער שיינפיין ובת זוגו. אביב חופי
"גועל נפש". שיינפיין ומלווה/אביב חופי

ועם כבר בגיבורי טראש עסקינן, הנה עוד פיסה מהריאליטי והפעם האח הקטן אסי עזר מעדכן על ערש דווי: "אנטיביוטיקה...". החלמה מהירה לולי.

אסי עזר, ארז טל. אביב חופי
עד פתיחת העונה זה יעבור, עזר./אביב חופי

ישי גרין שמודה שהוא נערה עובדת של פרסום פתח שוב את ערוצי התקשורת שלו, לאחר שהטיל חרם על חשבון הטוויטר והפייסבוק שלו בעבר. גריו מעדכנת את הסטטוס הרועש הבא: "I am back" (חזרתי!), ועכשיו תלכי בבקשה, תודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגעגענו?! לא ממש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמעבר לא חד, נועה תשבי מצייצת שהיא ארזה את המזוודות, וכשחזרה לחדר מצאה את הכלב שלה - טולי בפוזיציה מעניינת (ראו תמונה), "האם הוא מנסה להגיד לי משהו?!" ברור שכן, תאכילי גם אותו בבקשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה חמוד. טולי הכלב של תשבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully