וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארצי חופרת

עינב שיף ולילה אודינייב

11.11.2010 / 10:02

נכון, אמרנו שנניח את קרב הגריאטריים של שמיר וארצי בצד אבל לא, בן ארצי היתה חייבת להתערב ולשלוף ציפורניים ולהגן על אביה כשבפייסבוק של ארצי ג'וניור שוחרר מטען נפיץ שלא יבייש שום אינתיפאדה. וואלה! סלבס עדיין תוהה האם מדובר בגבר-גבר או שמא הוא לולי רגיש?

דבריו של אפרים שמיר על שלמה ארצי ("חבר, אתה חופר") שפורסמו אצלנו בוואלה! סלבס לא עברו בשקט אצל בן ארצי, בנו של שלמה. ארצי פרסם אתמול (רביעי) תגובה בעמוד הפייסבוק שלו לדברים וכך הוא כותב: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר אפרים שמיר על שלמה ארצי שהוא גם אבא שלי וכבן מסור אני מרגיש צורך לצאת להגנת אבא שלי למרות שאבא שלי בטח יתבאס עליי שאני מגיב".

והוא ממשיך: "אפרים שמיר, האם כתבת אי פעם שיר נצחי כמו ירח? האם כתבת אי פעם שיר אהבה ממיס לאחד מילדיך, כמו השיר טלפני טלפני שכתב שלמה ארצי לבת שלו? האם אי פעם כתבת בכנות ובחשיפה ריגשית שיר כמו רוב הזמן את אשתי?, האם אי פעם כתבת שיר געגועים כואב כמו לילה לא שקט לחבר שנפל האם אי פעם כתבת שיר אחד עמוק שאומר, משהו על הקיום שלנו כמו ארץ חדשה?"

"בצעדה למען גלעד שליט שומעים ברקע את יותר מזה אנחנו לא צריכים ששר שלמה ארצי ולא את אחד משיריך", הוסיף ארצי. בארועי זיכרון שומעים את האיש ההוא ששר שלמה ארצי ולא את אחד משיריך. השירים האלו שאתה כל כך בז להם הם הפסקול של כל מי שחי כאן. טהא מוחמד עלי כותב:

'וכך לקח לי שישים שנה תמימות
עד שהבנתי
כי המים הם הטוב שבמשקאות
וכי הלחם הוא הטעים במאכלים
וכי אין ערך אמיתי לאומנות כלשהי
אלא אם תחדיר מעט אושר ללב האדם'

אפרים,תקשיב לשורות האלו, אין ערך אמיתי לאומנות כלשהי אלא אם תחדיר מעט אושר ללב האדם. שלמה ארצי כותב שירים ומחדיר מעט אושר ומעט נחמה ללב הרבה בני אדם, והריי זה כל העניין וכל המהות של הדבר,לא? מביך איך אדם בגילך לא מרגיש נבוך להתלכלך ככה על קולגה שלו למקצוע תבלה זמן עם הילדים שלך, תלטף את אשתך, תכתוב שיר במקום לייצר פרובוקציות בחצי שקל בפייסבוק כאילו היית נער ממורמר וחסר חיים בן חמש עשרה שמחפש תשומת לב".

כאן, מוסיף ארצי אנקדוטה משעשעת משלו: "באבן גבירול, במרתף של אחד הבניינים מתרחש מידי פעם ג'אם אליו מגיעים כל מיני מוזיקאים ויוצא לי לא פעם לראות שם את אפרים שמיר. אפרים שמיר,אדם עם כריזמה של מזלג ונטול כל סקסאפיל מסתובב לו שם כמו טווס כשבפועל הוא יותר דומה לתנין עם כובע על הראש ומדהים איך בכל פעם שאני נמצא באותו ג'אם מישהו בא אליי ומרגיש צורך לשתף אותי בכמה אפרים שמיר הוא בן אדם לא נעים ולא מפרגן".

וכך חותם ארצי: "את השירים של אפרים שמיר בטוח לא שומעים בשום מרפאת שיניים וכשבת הזוג שלי ואני קוראים את מילותיו המרושעות על שלמה ארצי בת הזוג שלי שואלת אותי בשיא התמימות והכנות - מי זה אפרים שמיר?"

וואלה! סלבס באמת ניסתה, אבל עד מועד פירסום הידיעה לא היה ניתן להשיג את תגובותיהם של שמיר וארצי ג'וניור, חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully