וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשיה דה רוסי מעתיקה

לילה אודינייב

10.11.2010 / 11:50

התקנאה הפקת התוכנית 'דנסינג וויט דה סטארז' באמריקה כשהתקשורת העולמית סיקרה את הזוג החד מיני שלנו - גילי שם טוב והרקדנית דורית מילמן, והנה, האמריקאים כבר שולפים בניגוד לידיעתה את הלסבית שלהם - פורשיה דה רוסי כקלף מנצח. קושניר יודע?

גילי שם טוב עשתה לקהילה הלהט"בית סרוויס חיובי ברחבי העולם והנה, באה הפקה אחת - הפקת דנסינג וויט דה סטארז, וחמסה ממנה תהילת עולם. עלובים.

אתרים ברשת מדווחים שהפקת "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית מחפשת זוגות מאותו המין לעונה הבאה, אבל לא מהמין ההומואי, אלא דווקא כאלו מהמין הלסבי.

הנה מה שמקור בהפקה הסביר לבלוגר הרכילות פרז הילטון: "שני גברים שרוקדים יחד יהיו פחות מקובלים לצפייה על המסך מאשר שתי נשים מהממות. וזאת הסיבה שפורשיה דה רוסי, בת זוגה של אלן דג'נרס היא בחירתנו הראשונה". נעצר המקור וחשף את זהותה של אחת המתמודדות של העונה הבאה, לפני ידיעתה או אישורה הסופי.

ואז המשיך: "פורשיה מושלמת עבורנו מפני שהיא פתוחה לגבי העדפותיה המיניות, היא נשואה באושר לאחת הסלבריטאיות האהובות ביותר באמריקה. היא לא שערורייתית כמו רוזי אודונול, ונערים ונערות הומו-לסביים יראו בה כהשראה בכל רחבי אמריקה".

- שם טוב, עשו לך קופי פייסט, הידעת?

- "פתחנו פה בישראל דלת לעולם, מאוד מפתיע אותי שזה לא קרה קודם. ובכל זאת, הנה אנחנו מקדימים את אמריקה. זה מחמיא מאוד וכיף לשמוע. ולגבי הגברים, אני מקווה שזה יגיע גם, אולי בעונה הבאה".

וואלה! סלבס מודה: הלסביות לעולם לא נראו כל כך זוהרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully