וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן שריג נעצר

איילה חננאל | לילה אודינייב

8.11.2010 / 17:40

הכי פריס הילטון ולינדזי לוהן: רן שריג מ"מחוברים" נעצר היום (ב') לחקירה כשהוא חשוד בנסיעה תחת השפעת הסם מריחואנה. וואלה! סלב יודעת איך זה נגמר אצל שתי הראשונות ולא יודעת איך זה יסתיים אצל שריג, אבל בטח ספקטור תצייץ על זה משהו בקרוב, בטוח

כוכב הסדרה "מחוברים", ותסריטאי הסדרה "רמזור", רן שריג, עוכב היום (שני) לחקירה על ידי אגף התנועה של המשטרה בחשד שנהג תחת השפעת סמים.

שריג עוכב על ידי השוטרים זמן קצר לאחר ששב לישראל מאמסטרדם, בעקבות קטעים רבים ששודרו בסדרה "מחוברים", בהם תיעד עצמו נוהג תוך כדי שהוא מעשן מריחואנה, אותה הוא צורך באמצעות אישור רפואי.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה ליחידה המרכזית של אגף התנועה במחוז תל אביב על ידי צופים. על פי גורמים במשטרה, לא הייתה כל כוונה לעצור או לחקור את שריג בגין תיעודו מעשן ונוהג עד להגשת התלונה.

בכוונת המשטרה לקחת משריג בדיקות דם ושתן, חלקן כבר בוצעו היום ואם אכן יימצא שנהג תחת השפעה הוא יאושם בנהיגה תחת השפעת סם.

מעצרו של שריג התבצע בשעות הצהריים, סמוך למקום עבודתו במשרדי "קשת" בתל אביב, לאחר שנכנס לרכבו והפסיק לנסוע כמה מאות מטרים. בעת שנעצר, שוחח שריג עם "מחובר" אחר, שי גולדן, והספיק לומר לו "אני לא יכול לדבר עכשיו, עוצרים אותי שוטרים".

במקביל לשידור הסדרה המתעדת את חייו, תפס שריג באחרונה את הכותרות בשל הרומן אותו הוא מנהל עם דנה ספקטור, בעלת טור אישי בידיעות אחרונות ואחת מהמשתתפות בעונה הראשונה של "מחוברות".

- שריג, תביא שכטה

- "משטרת ישראל היא המשטרה הטובה ביותר ועושה את עבודתה כראוי".

וואלה! סלבס תמיד אומרת שאין עשן בלי אש

  • עוד באותו נושא:
  • רן שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully