וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן בשבקין בצרות

לילה אודינייב

4.11.2010 / 11:27

לפני מספר ימים כשרצה לצאת לדרינק עם חבר, נעל השורד בטעות את הפלאפון, הארנק וגם את צרור המפתחות שלו בתוך האופנוע. וואלה! סלבס תמיד שוכחת לקחת את הגלולות שלה, מזל שיש פוסטינור

טעות אנוש גררה את נתן בשבקין לעבור ליל ייסורים שהעלים מהמיליון שלו עוד 800 שקלים. לפני מספר ימים הצמא של השורד האחרון הוציא אותו מריכוז, וכשהגיע לדרינק בבר, במקום לקחת איתו את קסדת האופנוע שלו כבדרך כלל, החליט שהפעם ישאיר אותה בתוך המושב של כלי הרכב.

רגע אחרי שהכניס אותה לתיבת המושב ונעל אותה, הוא נזכר שהכניס פנימה גם את צרור המפתחות שלו, הארנק והפלאפון. איזה עפיפון?

הקטסטרוף: בביתו של בשבקין חיכה לו מפתח נוסף לפתיחת תיבת האופנוע, אך אופציית חילוץ זו ירדה הביובה כשהבין שגם מפתחות ביתו נעולים הרחק מהישג ידו.

וגם אפשרות של תקשרות עם פורץ למנעול ביתו הייתה מחוץ לתחום, הרי כבר אמרנו לכם שגם את מכשיר הסלולר בשבקין נעל עמוק עמוק בתיבה. מסכן.

הפתרון: לאחר שדידה ברחובות העיר וחיכה שאנשים טובים יושיטו לו יד, נענה אלמוני לבקשתו, שבכלל לא זיהה את פליט הריאליטי ובכל זאת פירגן לו שיחה במכשיר הטלפון, ואף חיכה איתו באמצע הלילה עד שפורץ המנעולים יגיע לביתו ויפתח לו את הדלת.

אחרי שהפלדלת הוסרה והסדר שב על כנו, פורץ המנעולים הבין שהלקוח שלו הוא לא אחר מאשר הזוכה הטרי במיליון שקלים, וחייב אותו במחיר של 800 ש"ח כולל הנחת סלב. אאוץ'.

- בשבקין, סידרו אותך ובגדול

- "מצד אחד טוב שיש אנשים טובים, מצד שני הפורץ יצא מניאק אז באסה".

מתוקי, אל תתבאס, וואלה! סלבס תמיד אומרת שכסף בא וכסף הולך, אבל אל תשכח שכסף תמיד, אבל תמיד מעדיף ללכת לכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully