וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס שלום מתחנפת

לילה אודינייב

2.11.2010 / 11:01

וואלה! סלבס לא מאמינה איך היא ישנה כל כך טוב בלילות כשעד אתמול התנהל בביצה קרב בין אשת השר ג'נמ"ש לנמסיס ואקס סמנכ"לית תוכן של "רשת", שירה מרגלית. וואלה! סלבס מנסה את מזלה בלסכסך ביניהן שוב

אתמול (יום ב') פירסמה ג'נמ"ש בחשבון הטוויטר שלה את הסטטוס הבא: "יושבת עם שירה מרגלית, פשוט יפייפיה אלגנטית ואינטליגנטית, לא מאמינה שכתבתי את זה, אחרי שחודשים ששנאתי אותה סתם".

וואלה! סלבס נחרדה לגלות שכל החודשים האלו הסתתר לה מתחת לאף סכסוך חתולות עסיסי בין שתי פיגורות חשובות בתרבות הישראלית, והיא לא היתה שם כדי להוסיף שמן למדורה.

ורק מרגשות האשמה ריחרחנו בין מקורביה של הג'נמ"שית וגילינו את הדבר הבא: עד לפני חצי שנה שימשה מרגלית כסמנכ"לית התוכן של הזכיינית "רשת", שביאסה את ג'נמ"ש כשסירבה לתת לה תכנית משלה.

ג'ודי, שלא מתביישת בעובדה שהיא פרופורמרית וג'אנקית של פרסום, גם בטלוויזיה, אפילו הגיעה מספר פעמים למשרדי הזכיינית ונפגשה שם עם בכירים שונים בעניין קידום עתידה על המסך. אך בסופו של דבר ניכשלה בניסיונותיה להשגת תכנית בה תוכל לחלוק עם העם את הגיגיה. מזל שיש טוויטר.

- ג'נמ"ש, למה גם אנחנו לא חברות?

-"לפעמים ציוץ הוא רק ציוץ. הדברים בטוויטר מדברים בעד עצמם".

- מרגלית, אולי תהיי גם חברה שלנו?

- "אני בחופשה, ואני בן אדם פרטי, ואני לא מגיבה על חיי הפרטיים".

מה איכפת לכן בנות? בואו ונהייה חברות. וואלה! סלבס אפילו מתנדבת להיות צ'יוואוות הסטיילינג שלכן, הרי ידוע ששניכן נעדרות משיק וקלאס. מה תגידו, מעוניינות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully