וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני בלוך משווה

לילה אודינייב

31.10.2010 / 13:25

אסי עזר מזכיר, אלירז שדה טוחן שוקולד לפני השינה ומתלונן על הפקקים בתל אביב. עברי לידר חוזר לארץ, ג'נמ"ש ברוגז עם ראש עיריית ירושלים ודופקת את האוטו. יוני בלוך משווה, דנה ספקטור מתכוננת לאמסטרדם ורן שריג מאוהב. וואלה! סלבס חשה שרלוק הולמס

אסי עזר

אסי עזר מצייץ וטוחן לנו את המוח שעוד מעט הוא חוזר מהטיול שלו בתאילנד: "עוד יומיים בארץ. תענוג". וממשיך ביח"צ עצמי: "עוד מעט האח הגדול מתחיל". פייר? ארז דה דרזנר בטוח מתרגש.

אלירז שדה

אפרופו ה'אח הגדול', אלירז שדה מעדכן מה הוא אוהב לבלוס לפני השינה: " שוקולד לפני השינה עדיף על תפוח". מה זה? קריאה לפיתוח הפרעות אכילה? קמפיין מתוחכם נגד עששת? שורה משיר שהוא עתיד להוציא בקרוב? לא הבנו.

ואז הוא מתלונן על הפקקים בתל אביב: "איזה פקקים עדיף ללכת ברגל". לא מתוק, עדיף שתחזור לגור בגבעת אולגה.

אלירז שדה מצטלם לקמפיין של "דפי זהב", אוגוסט 2010. אביב חופי
מה אתה עושה לפני השינה?! שדה/אביב חופי

רן שריג

שנמצא באמסטרדם מצייץ באנגלית, בתרגום חופשי לעברית: "אני אוהב לאהוב אותך תינוקת, תודה שהערת אותי בדיוק לפני שאני הולך הולך". מעניין למי הוא מתכוון:
I love to love you baby, thanks for waking me up just before i go go. למה יש לנו תחושה שמדובר במסר לליידי די הפרטית שלו.

דנה ספקטור

ובהמשך ישיר לצווחה הקודמת, דנה ספקטור שנופשת באמסרדם יחד עם שריג צייצה בדיוק לפני הנסיעה: "מהרהוריו של מוח טיפש 2: האם לקנות לנסיעה מעיל חם או שתי שמלות קצרות וגרביונים" ובלי קשר הוסיפה: "מהרהוריו של מוח טיפש: שי גילדן". ואנחנו שואלים: שו הדא שי גילדן?

אילוסטרציה דנה ספקטור ורן שריג. אביב חופי
"I love to love you baby". ספקטור ושריג/אביב חופי

עברי לידר

עברי לידר (שלא מפסיק עם האנגלית למרות הבקשה האדיבה שלנו) כנראה שרוי בג'ט לג עמוק או רעלת מזון מטוסים, אחרת קשה לנו להסביר את הסטטוס הבא המצייץ שהוא מדבר עם החתולה שלו, והיא שמחה על כך. מחר הוא מתכנן לשמח את האופניים שלו:
"back home talking to my cat, she's happy. tomorrow I'll make my bike happy too." אותנו לידר אף פעם לא משמח.

עברי לידר. אביב חופי
משמח חתולים ואופניים. לידר/אביב חופי

יוני בלוך

יוני בלוך תוהה מי גבוה יותר הוא או אחיו, ומפרסם תמונה מפלילה עם הפתרון.

יוני בלוך ואח שלו, אוקטובר 2010. צילום מסך
"הגודל כן קובע". הבלוכים/צילום מסך

ג'ודי נמ"ש

ג'ודי ניר מוזס שלום מעדכנת על מתיחות בין משפחת נמ"ש לראש עיריית ירושלים ניר ברקת או אלונה ברקת: "ארוחת צהריים טעונה עם משפחת ברקת עקב אהדתם הבוטה של ילדי להפועל ת"א, מקווה לתיקו הערב".

ועוד מספרת שדפקה את המצבר באוטו: "איזה באסה, השארתי אור באוטו ונגמר המצבר. מנסה להשיג כבלים מאנשים רחמניים". אבל אז מעדכנת: "מזל שהבניין שלנו מאכלס אנשים טובים עם כבלים ונסיון. תודה רבה למשה שלא אמר לי את שם משפחתו". וואטאבר.

חיים רביבו, ג'ודי ניר מוזס שלום. אביב חופי
אם לא נריב על כדורגל אז על מה כן?! נמ"ש עם חיים רביבו/אביב חופי

רוני דואני סופרסטאר

הנשואה הטרייה רוני דואני מעדכנת על צלם פפראצי חדש ומוזר שהופיע בביצה: "לפני כמה דקות הגיע צלם פאפרצי למסעדה שחן ואני יושבים בה, נכנס למרפסת והתחיל לצלם, בדרך כלל נהוג לצלם פאפרצי מרחוק". וזה היא אומרת מהניסיון העשיר שלה בהוליווד. אויש, תנוחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפ השבוע של רוני דואני מוקדש לפפראצי ישראל: "בדרך כלל נהוג לצלם פפראצי מרחוק". דואני ומונצ'ז/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירלי ברנר

שירלי ברנר (מי זאת זו?!)נותנת לנו להרגיש קצת אמריקה ומפרסמת תמונה שלה מחופשת לליידי גאגא לכבוד חג ה"האלווין" שנמצא בעיצומו עכשיו בארה"ב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה עדיף ללבוש את שמלת נפגעי האטליז. ברנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully