וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ מכפר

לילה אודינייב

18.10.2010 / 10:23

יום כיפור האחרון לא הספיק לקובי פרץ בעל כמות הצ'ילבות הבלתי נגמרת. אולי זאת הסיבה שרק עתה הוא התפנה לעשות שלום עולמי עם כמה מאויביו מהעבר. וואלה! סלבס סולחת אבל לא שוכחת

באיחור לא אופנתי רוח של יום כיפור נחתה על קובי פרץ שהחליט רק עכשיו לעשות סולחה עם האקס באדי שלו, המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד (בנדה). השניים התקוטטו לפני תקופה של חצי שנה אחרי שפרץ טישטש לבנדה נוכחות בהקלטות לאלבומו, ומאז הפסיקו השניים לדבר. הכי דיוות.

נשמות טהורות ריכלו לוואלה! סלבס שלפני מספר ימים פרץ לא עמד בכובד רגשי האשמה ויצא במחווה מרגשת כמיטב המסורת בערוץ ויוה כששלח לבנדה בשלוש לפנות בוקר סמס בסגנון "ער?" כשנענה בחיוב, הגיע לביתו, השניים התחבקו, התנשקו והזמר אפילו קיבל מהמפיק מספר סקיצות לשירים חדשים. איזה צ'ארמינג.

בעקבות פרץ האנרגיות החיוביות עוד מאושר שבא טוב לציצת שיער המחומצנת של פרץ הוא הזמר מושיק עפיה שלא החליף מילה או כאפה חברית עימו כבר ארבע שנים, והכל על רקע מרפקנות בדרך לתהילה. של קובי פרץ.

- שרית בירן לפרץ, הנמסיס ליאור נרקיס נקסט?
- "עשו שלום ולא מלחמה, זה המוטו שגם אחרים צריכים לאמץ במדינה שלנו".

- יוסי בן דוד, סלחת ושכחת?
- " אנחנו כבר חברים הרבה שנים, ועכשיו חזרנו להיות חברים וקובי חזר לברנז'ה".

הכל טוב ויפה, אבל וואלה! סלבס מקווה שעכשיו שקובי פרץ חזר לברנז'ה אחרי הכפרות הוא לא יתחיל להתנחל לה בקנטינה מול הפרצוף עם התרנגול השחוט שלו מעל הראש, או קיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully