וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר סנג'ר

שירות וואלה! סלבס

12.10.2010 / 16:08

הקבליסט אשטון קוצ'ר החליט שצה"ל שייך לאבא שלו, וניצל את שירותיו לאבטחה אישית שלו ושל דמי בעת ביקור השתטחות בשכם. וואלה! סלבס מגינה עליו בגופה העירום

אורח הכבוד של ישראל אשטון קוצ'ר והסקסי מאמא שלו דמי מור, סיירו אמש (ב') במתחם קבר יוסף בשכם. השניים הרימו כמה גבות בדרגות פלאפלים ומטה כשזכו לאבטחה צבאית צמודה על חשבון צה"ל ומשלם המסים.

לקראת ביקורו של הזוג הנוצץ בישראל, ארגון הקבלה בו פעיל קוצ'ר הגיש בקשה לצה"ל להגיע אל מתחם הקבר. צה"ל לא השתמט ועשה הכל כדי לאפשר לשניים לטייל בשכם בבטחה. דבר תמוה בשל העובדה שצה"ל הוא לא חברת אבטחה פרטית עם התמחות בסלבס.

זו הפעם השנייה שקוצ'ר מסנג'ר את כוחותינו בטיוליו הרוחניים. רק לפני מספר שבועות, בביקורו הקודם בישראל, הוא זכה לליווי צבאי צמוד כשביקר במתחם קבר יהושע בן נון בכפר כיפל חארס הסמוך לאריאל.

- מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בגזרת יו"ש מתקבלות מדי שבוע בקשות רבות לאבטחת טיולים פרטיים באתרים שונים באזור. כל בקשה לאישור ואבטחת טיול או כניסה לצורך תפילה נבחנת ע"י הגורמים הרלוונטיים, ולאור הערכת מצב וסדרי הכוחות הזמינים מתקבלת ההחלטה בדבר אישור הבקשה ע"י הדרג הפיקודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully