וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון רייכר נרגן

לילה אודינייב

28.9.2010 / 12:35

גדעון רייכר, שדרן הרדיו שאפילו ויקיפדיה לא יודעת בן כמה הוא אבל סביר להניח שלא נולד אתמול, הגיע אתמול למרפאת שיניים בת"א והתלונן על כל דבר שזז בדרכו הרייכרית המיוחדת. וואלה! סלבס מחויכת

גדעון רייכר, שוואלה! סלבס תמכור את בובת סטואי שלה תמורת הקלטות נדירות של "ציפורי לילה", הגיע אתמול (ב') למרפאת שיניים בת"א כדי לעבור טיפול שגרתי, ושם לא חסך לשונו.

אנשים שחיכו לתורם במרפאה סיפרו לוואלה! סלבס כי תחילה היו אלה המגזינים הישנים שמשכו את תשומת לבו. רייכר ניגש לפקידת הקבלה הדתייה, ושאל מדוע אין מגזינים חדשים. כשנענה כי היא לא קוראת עיתונים, שאל אם היא יודעת איזה חג חל עכשיו. כשהנהנה בחיוב, השיב: "איך את יודעת אם את לא קוראת עיתונים?", והוסיף: "אה, מאלוהים!".

כשיצא מהטיפול רייכר העיר על כך שבמרפאה משתמשים בכרטיסיות לרישום החולים ולא במחשבים: "מחשבים זה משהו עתידני מדי?". לבסוף גם איחל "חג שמח!" ציני לבחור גבוה מאוד שישב במרפאה ורגליו הארוכות הפריעו לרייכר לעבור.

- רייכר, רוח החג מתעתעת בך?
"זו אמורה להיות מרפאה משוכללת, אני מקווה שהחומרים שהם השתמשו בהם לניקוי שיניי הבוהקות לא מתקופת הקרטיקון התחתון, שהיה שנה אחרי תקופת האבן התחתונה".

וואלה! סלבס מהמרת ששנת הקרטיקון התחתון היא גם שנת לידתו של רייכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully