וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

26.9 - 2.10 לא תגידו מזל טוב?!

לילה אודינייב

26.9.2010 / 17:55

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד מיקי בוגנים, אוליביה ניוטון ג'ון, הילארי דאף ועוד

26 בספטמבר

אוליביה ניוטון ג'ון

השחקנית-זמרת האוסטרלית שהכי יכולה להזדהות עם העובדים הזרים, היא עבדה לה בכיף בארה"ב ואז אשרת השהייה שלה הסתיימה (ובמקביל גם הקריירה שלה). ניוטון ג'ון שחוגגת 62 פרצה לעולם בסוף שנות ה-70 בתור סנדי מ"גריז", הותירה אחריה מורשת חשובה של ריקודי שורות, ניפוח השיער ומשחק מוגזם.

עוד חוגגים ב-26 בספטמבר
-השורד טומי אלתגר חוגג 25

27 בספטמבר

- הזמרת אבריל לאבין חוגגת 26

- הזמר השרוף חיים צינוביץ' חוגג 43

28 בספטמבר

גווינת' פלטרו

נפתח בהצהרה הכי אבייסית: כל מי שעשתה את בראד פיט, עשתה את שלה בעולם הזה ויכולה להיות רגועה גם כשהיא מגיעה לגיל 38. גווינת' פאלטרו, שבישראל השם שלה מזוהה עם מאפה בטעם גבינה, שדווקא על פי גזרתה היא לא נגעה באחד כזה עם מקל כבר הרבה שנים. דבר שככל הנראה הוביל למחסור חמור בזרימת הדם למוח שלה שגרם לה לקרוא לבת שלה 'תפוח'.

הילארי דף

הפצפונית שהיא גם נשואה וגם מיליונרית, חוגגת 23, והחלק העצוב שהקריירה שלה היתה בשיאה לפני בערך 5 שנים, וזה עוד אפילו לפני הטיול לתאילנד (או הודו). נאחל שלעולם לא תדע כמה כסף דיסני עשו עליה וכמה עשיריות של אחוזים הם נתנו לה (אותו דבר נאחל למתמודדי 'כוכב נולד' לדורותיהם עם 'טדי הפקות').

עוד חוגגים ב-28 בספטמבר
- השחקנית נעמי ווטוס חוגגת 42
- השחקן אוהד קנולר חוגג 34

29 בספטמבר

עודד מנשה

הגרסה הגברית של מיכל ינאי והבן אדם היחיד שעבר את גיל 18 וזה לא נשמע גס כשהוא אומר לילדים: "עודד אמר להרים ידיים, עודד אמר לשים ידיים על ה..." חוגג היום 41. עודד מנשה אמנם גילם את תפקיד החנון בהצלחה רבה במשך שנים רבות אבל בסוף שיחק אותה והתחתן עם עדן הראל, אותה אחת שהתחרמנה עם בונו בטקס פרסי ה-MTV.

עוד חוגגים ב-29 בספטמבר
- השחקנית ריקי בליך חוגגת 31

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

30 בספטמבר
- השחקנית והנני, פראן דרשר חוגגת 53
- מעצב השיער מיקי בוגנים, חוגג 37

2 באוקטובר
- הזמר סטינג חוגג 59
- הזמר דוד ד'אור חוגג 45
- השחקן ידידיה ויטל חוגג 26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully