וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה ואביב פרוצים

לילה אודינייב

20.9.2010 / 0:10

איילה רשף ואביב סביון, שמאז שהיו BFF-יות שודרו הרבה שעות בערוץ 24, קיבלו זימון להעיד במשטרה. וואלה! סלבס פורצת רק לדירה של האקס שלה אחרי שהוא מחליף מנעול

איילה רשף, שעפ"י הטוקבקים נראה שיש לה לפחות שלושה מעריצים אובססיביים, ואביב סביון, שיש מצב שהוא אחד מהם, נפלו קורבן להאקר שפרץ לפרופילי הפייסבוק והמייל שלהם.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי הם קיבלו זימון להעיד על עניין הפריצות במשטרה. חברים של רשף הוסיפו: "בתקופה האחרונה חשנו פעילות יתר מוזרה מהפרופיל שלה, שיתוף של לינקים והודעות מוזרות שכביכול נשלחו ממנה, וכששאלנו אותה על זה, לא היה לה מושג על מה אנחנו מדברים".

בין היתר נבדקת האופציה שהפורצים שהחליטו לחטט באינבוקסים של רשף וסביון הם אותם האקרים החשודים כי פרצו למיילים למחשבי הפקת התוכנית "הישרדות" ומשתתפיה.

- רשף, מרגישה מחוללת?
- "כן פרצו לי, אבל זה נמצא בטיפול".

- סביון, לפחות השאירו מתנה?
- "מצחיק לדעת שמנסים לפרוץ לי לפייסבוק, בסופו של יום אני מקבל עשרות הודעות בפרטי, וזה כאב ראש לא קטן לפורצים".

- ממחלקת המחשוב במשטרה נמסר: "במהלך חקירת הפריצה למחשבי הפקת ומשתתפי תוכניות 'הישרדות' עלה כי החשודים במעשה פרצו לעוד מספר רב של עמודי הפייסבוק ותיבות אימייל של ידוענים ואנשי תקשורת. בעקבות כך נשלחו ע"י המשטרה מכתבי התראה לאותם אישים, שהונחו לשנות את פרטי המשתמש שלהם ברשתות החברתיות ובתיבות המייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully