וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייקה לוי משתולל

לילה אודינייב

15.9.2010 / 17:45

הגשש, שוואלה! סלבס תמיד חשבה שהוא אמור להיות מצחיק, השתולל בחנות דיסקים ואיים שיגרום לפיטוריה של עובדת. וכך הוסיף לוי שם לרשימת הסליחות שלו

שייקה לוי (71), שוואלה! סלבס מוסיפה לו כעת את התואר "אחיו האבוד של טוביה צפיר", נכנס בשבוע שעבר, יום לפני ראש השנה, לחנות דיסקים ברמת השרון, ונתן שם את ההצגה הכי טובה בעיר.

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס כי לוי הסתובב בחנות, ולאחר שהבין כי הדיסק החדש שלו לא מוצג בשורות הראשונות על הדוכנים, התעצבן חבל"ז.

הוא ניגש למוכרת ורצה לדעת מדוע הדיסק שלו לא מוצג במקום בולט, וגם הציג בפניה שאלה טובה - איך יידע אדם המגיע לקנות מתנות לחג כי דיסק המופת של שייקה יכול להיות שלו, אם לא יראה את הדיסק מול עיניו?

המוכרת לא החווירה, וניסתה להרגיע ולהסביר שיש סדר מסוים בחנות, אך לוי צעק עליה והשתולל, ואף איים כי יגרום לפיטוריה. בסופו של דבר נרגע והמשיך בדרכו. כנראה לחנויות דיסקים אחרות.

לוי סירב להתייחס לדברים, אך אשתו אורנה מסרה בתגובה: "יש לפחות עשר חנויות בתל אביב, שהפוסטרים והאלבום של שייקה מופיעים בחלונות הראווה שלהם. זה רשע. מי שסיפר את זה כנראה כועס שהוא לא מצליח כמו שייקה ושאין לו דיסקים בחנויות".

וואלה! סלבס לא מבינה למה עושים עניין מבקשה של אדם מבוגר. שימו את הדיסק שלו איפה שהוא רוצה, וכשהוא יייצא מהחנות, תחזירו למחסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully