וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18.9-12.9 לא תגידו מזל טוב?!

לילה אודינייב

13.9.2010 / 17:32

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד דן מנו, מרינה קבישר, עידן רייכל, רוני דלומי ועוד

12 בספטמבר

- המוזיקאי עידן רייכל חוגג 33

13 בספטמבר

- הדוגמנית שירלי בוגנים חוגגת 37

14 בספטמבר

- הדוגמנית/מאפרת שלי גפני חוגגת 39

- הזמרת איימי ויינהאוס חוגגת 27

15 בספטמבר

מרינה קבישר

וואלה! סלבס התלבטה ארוכות האם התחת של המדינה חוגג 27 או שמא מרינה קבישר, אבל אז היא הבינה שזה אותו הדבר, מצאה לעצמה מיליונר ועברה לגור בדירת יוקרה (וואלה! סלבס וגם מרינה). מה נאחל לה?! משהו שחסר לה בחיים, המ...

רוני דלומי

הכוכבת הנולדת הבתולה (מזל בתולה), שיש מצב שזכייתה גרמה לטמירה ירדני לעבור התקף לב קל כבר לא ילדה קטנה, בעצם כן (אלא אם אתם ג'סטין ביבר). הדלומי-חלומי חוגגת ממש היום (אם אתם קוראים את זה ביום רביעי) את יומולדתה ה-19. נאחל לה כל מיני דברים טובים, אבל בעיקר לא להיות כמו ג'קו אייזנברג ויהודה סעדו אלא כמו נינט טייב.

עוד חוגגים ב-15 בספטמבר

- השחקן טומי לי ג'ונס חוגג 64

- הדוגמנית ליהי אלון חוגגת 29

- הדוגמנית מורן גרוס חוגגת 26

- הנסיך הארי חוגג 26

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

17 בספטמבר

דן מנו

העורך דין שפשוטי העם נוטים לבלבל את הכריזמה שלו עם תחמנות חוגג 32, והוא השורד השני השבוע שחוגג יומולדת ושוואלה! סלבס היתה בכיף נשארת איתו על אי בודד. מנו אמנם טחון בכסף והוא לגמרי סוכרייה לעיניים, אבל מה שבאמת הופך אותו לכל כך פופולרי בישראל היא העובדה שהוא עשיר וחתיך (ועד כאן להיום השיעור היומי בנושא המילים נרדפות).

עוד חוגגים ב-17 ספטמבר

- המוזיקאי קובי אוז חוגג 41

- המוזיקאי פיטר רוט חוגג 36

- הבלשן אבשלום קור חוגג 60

18 בספטמבר

גורי אלפי

הקומיקאי עם שם של כלבלב חוגג היום 34, שזה 238 שנים של כלב. גורי הוא אמנם הבן של ה"מרדים הלאומי" יוסי אלפי, אבל הוא לגמרי כבר לא הבן של, מה שלא ניתן להגיד על אחותו, או בשמה המוכר יותר "האחות של גורי אלפי". נאחל לו לעשות כמה שפחות חיקויים ודמויות וכמה שיותר "מצב האומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully