וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין מסתבך

לילה אודינייב

31.8.2010 / 14:50

העו"ד, שמחצית מהזמן עסוק ברדיפת נשים ובמחצית השנייה בורח מהן, נקלע לתקרית פייסבוק מטרידה, שכללה תלונה עליו למועצה לשלום הילד. וואלה! סלבס שומרת על הפרטי שלה

סער שיינפיין, שאם וואלה! סלבס תיתקע איתו על אי בודד היא תעדיף לישון כפיות עם קרוקודיל, פרסם על הוול שלו בפייסבוק מכתב שנשלח אליו באישי. ליד המכתב שיינפיין הוסיף את צילום הפרופיל של השולחת בו היא נראית לצד בתה בת השבע.

השולחת ביקשה מהמאצ'ו-מן להסיר את הצילום. "היא לא רצתה שיידעו שהיא כתבה את המכתב, לכן שלחה אותו בפרטי", סיפרה חברתה של האם לוואלה! סלבס, לאחר שזכתה להתעלמות מצד העו"ד. עוד הוסיפה, "בעבר עשינו לו חיים קשים. היינו מפרסמות עליו דברי גנאי בפורומים, אתרים, בפייסבוק, בגלל איך שהתנהג לאיילה, אבל לקראת החגים החלטנו להתנצל. מה שהוא עשה זה לבייש אותה מול כולם".

הפונות שלחו מכתב מרגש למועצה לשלום הילד, ובו הלינו על כי שיינפיין מפרסם תמונה של קטינה בניגוד לחוק וכי כדי להימנע מתביעה, השחיר את פרצופה של הילדה.

- שיינפיין, לא סולח ולא שוכח?
- "אין תגובה".

-מהמועצה לשלום הילד נמסר: "... פייסבוק ודומיו לא מפוקחים בכל צורה (לטוב ולרע). מצב זה לא מאפשר התערבות, אלא אם כן יש חשד עבירה פלילית. במקרה זה לא נראה שיש חשד כזה, למרות שאנו מגנים כל שימוש שעושים מבוגרים בילדים (שלהם או של אחרים) במסגרת מאבקים כאלה או אחרים. כך לגבי כל אדם, וכמובן גם לגבי ידוענים...".

-האם סירבה להגיב לידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully