וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השורדים מתכוננים

לילה אודינייב

30.8.2010 / 12:48

שעות לפני גמר "הישרדות אולסטארס" בכרמיאל, הפיינליסטים כוססים ציפורניים ומתכוננים. בשבקין עשה ארוחה לחברים הקרובים, שרון בילתה כל היום עם אמה ואחותה, שפקס אסף את שלוש הבנות, וקפון עשה וודו לבובת דן מנו (לא באמת). וואלה! סלבס עשתה ביקיני

השורדים מקס (שפקס) לבקובסקי, נתן בשבקין, עידן קפון ושרון רפאלי, לאו דווקא מסודרים עפ"י סדר זכייתם, העבירו את 24 השעות האחרונות לקראת הגמר הערב (ב') עם החברים והמשפחה פלאס פינוקים שונים על חשבון ההפקה.

בשבקין אסף את חבריו הקרובים וערך איתם ארוחה חגיגית, שרון זימנה את אמה ואחותה ליום כיף, שפקס בילה את היום שלפני זכייתו או מפלתו עם שלוש בנותיו בבית אמו בת"א ואילו קפון החליט לא להתרגש מהמעמד, ולא עשה שום דבר מיוחד.

אמש הוזמנו הפיינליסטים לארוחה משותפת במסעדה בקיסריה, שאחריה שוכנו במלון מפואר בעכו. גם במלון חיכו להם שלל פינוקים, החל בסוויטה עבור כל שורד, כששרון קיבלה סוויטה בקומה נפרדת כדי לחסוך חיכוכים מיותרים ובעיקר כדי לשמור אותם לערב הגמר.

את הבוקר השורדים פתחו בשלל מזונות ארצישראליים ועוברים ברגעים אלה סשן טיפולי ספא. אחרי שיסיימו להסתפא וינוחו כמה שעות, הפיינליסטים יילקחו לחזרות באמפי כרמיאל.

- ערוץ 10, לו"ז עמוס יותר משל נשיא ארה"ב.
- "אחרי ששרדו 32 ימים בתנאי שטח קשים וללא אוכל, אנחנו דואגים שלגמר הגדול הם יגיעו שבעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully