וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין חודדה מבועתת

לילה אודינייב

13.8.2010 / 0:01

אם לא שמתם לב, וואלה! סלבס שמחה להזכיר לכם שהיום זה יום שישי ה-13. יום שלפי האגדה האורבנית שמסתובבת בעל מזל ממש רע. כמה רע?! אריק אלפר נמנע משלישיות, מעיין חודדה מסתובבת עם כמויות של תהילים, ומעיין פורטר שוכרת את שירותיו של בשבקין שישמור עליה

מעיין חודדה

לרוב אני הולכת עם ספר תהילים. לכל מקום בתיק ובארנק. יש לי כל הזמן כמה ספרי תהילים עלי. אני מאמינה שזה מה שמוריד את המזל הרע ולא חמסות וכל השטויות האלה. גם לבן שלי אני שמה את התהילים מתחת למזרון במיטה ובעגלה. אני לא מאמינה בשום אמונות תפלות. אני מאמינה רק באלוהים. אני לא מאמינה שעין של בן אדם מספיק חזקה לפגוע בבן אדם אחר.

ד"ר אריק אלפר

יש לי אמונה תפלה אחת שאני ממלא אחריה בדבקות - אף פעם לא לקנות מספר חד ספרתי של ירקות ופירות. לא שלוש עגבניות ולא תפוח אחד. המספר חייב להיות זוגי. למרות שהאמונה הזו מושרשת אצלי שנים רבות, מסתבר שלא אני פיתחתי אותה, ויש המון מאמינים ברחבי העולם שאוחזים בקנאות באמונה הזו. מצאתי הזדהות עולמית בהרבה פורומים באינטרנט העוסקים בסוגיה. אם תשימו לב, גם חבילות של שום בסופר מוכרים בזוג או ברביעיה (אף פעם לא חבילה של שלוש!). יום שישי השלוש עשרה לא ממלא אצלי תפקיד כל כך חשוב. זה לא שאני נמנע מלהיתקל בחתולות שחורות דווקא ביום הזה. אם אני נתקל בילדים במרפאה שמפחדים מהיום שישי הזה, אני ממליץ להם להירגע ולישון עם אור דולק בחדר. אם גם זה לא עוזר, אפשר לקנות שני תפוחים ולאכול לפני השינה. שני תפוחים, לא אחד כמובן. שיהיה מספר זוגי.

ליהי עטר

אף פעם לא משאירה נעל הפוכה! יש לי שרשרת שאני שמה אותה עלי כל פעם שיש לי משהו חשוב, ואם אני מרגישה שמישהו מסתכל עליי במבט שהוא מאחל לי שאני אתגלגל עכשיו בכל המדרגות, אני אני פשוט אומרת לעצמי חמסה חמסה חמסה.
פעם הייתי גם יורקת כל פעם שעוברת חתולה שחורה, אבל במקום שאני גרה יש פשוט המון חתולים, אז ויתרתי על העניין הזה.

מעיין פורטר

אני מודה, אני מפחדת פחד מוות מיום שישי ה-13. לא שקרה לי משהו ביום כזה אבל גדלתי על האמונה הזו .אני מקפידה שלא להיות לבד כי אני מפחדת קצת מרוחות ושדים. כן כן כן, אני מאמינה שקיימות ישויות נוספות בינינו, נראה לי שבשישי הזה אצטייד בבשבקין המג"בניק שישמור עלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אישתאר

אני לא מאמינה יותר מדי באמונות תפלות אבל בכל מה שקשור למזל רע אני מאוד מושפעת ממספרים. נומרולוגיה וגימטריה הם אלמנטים חזקים אצלי, למדתי ואני מושפעת מהם מאוד.
אין לי חיבור לספרות 6 ו- 9 .לא אוהבת אותן. יש הרבה מקרים שאם מספרי הטיסה לא נראים לי אני משנה אותם או לדוגמא כסאות בטיסה שאני מחליפה. בטיסה האחרונה שלי לארה"ב הכסא היה 66 ומיד החלפתי ואמרתי לדייל שאין מצב שאני יושבת על הכסא הזה. בעבר הייתי מחליפה מספרי חדרים בבית המלון אם לא הייתי מרוצה מהקומבינציה הנורמרולוגית.

רז חדד

אני לא מאמין יותר מדי באמונות תפלות, מה שכן נכון לגבי הוא שכשאני עולה לבמה ברגל ימין אבל לפני כל הופעה אני קורא פרק בתהילים ומדבר עם בורא עולם. אני מאמין שהוא מגן עליי מעין הרע ומיצר רע. האמת שאני מאמין מאוד בחוק מרפי אני לא בטוח שהוא קשור לאמונות תפלות אבל הוא תמיד מגיע בזמן הכי לא נוח המרפי הזה.
אני לא מאמין בחתול שחור או בלא לעבור מתחת לסולם אבל בהחלט כשזה קשור להופעות רגל ימין היא תמיד הראשונה לבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully