וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8-11 באוגוסט, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

8.8.2010 / 16:28

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד הראל סקעת, ויטני יוסטון, יוני בלוך ועוד

8 אוגוסט

הראל סקעת

נציגינו באירוויזיון שמאז "כוכב נולד 2" ועד היום עדיין לא מצליח להיפטר משופטים מרושעים ובעיקר הזמר שבזכותו גם הדור הצעיר יודע מה זה "מהפך!" חוגג 29. מה נאחל לבחור עם הקול החמאתי וכמויות הכריזמה (הקרדיט לדנה אינטרנשיונל), שלאנשים בעולם יהיה קצת יותר טאקט.

- עוד חוגגים ב-8 באוגוסט

- הזמר, אקס "היי-פייב" עידן יסקין, חוגג 36

-השחקן דסטין הופמן, חוגג 73

9 באוגוסט

ויטני יוסטון

הזמרת שכל מה שנשאר מגרונה העמוק והשיר האלמותי ההוא מ"שומר הראש" זו אבקה לבנה ויקרה, חוגגת 47. לא קל להיות ויטני יוסטון, בעלה הרביץ לה, היא נראית כאילו נולדה בשנים שהעבדות עדיין היתה קיימת, אבל בעיקר בגלל מצעד הזייפנים ששרים את שיריה במקלחת.

- עוד חוגגים ב-9 באוגוסט

- השחקנית מלאני גריפית, חוגגת 53

10 באוגוסט

אנטוניו בנדרס

השחקן שמה שעושה לו את רוב העבודה זה המבטא הספרדי והעובדה שהוא מכיר אישית את "שרק" חוגג 50. המאהב הלטיני, שמשום מה בכל פעם שוואלה! סלבס חושבת עליו, יש לה בראש מנגינה של גיטרה וחשק לבוריטו, חולק את יומולדתו עם אשתו מלאני גריפית (מינוס יום אחד), היא חוגגת 53, קוגרית.

- עוד חוגגים ב-10 באוגוסט

- השחקן דליק ווליניץ, חוגג 59

-השחקנית יעל שרוני, חוגגת 35

- הזמר, אקס "כוכב נולד 2", אלון ליטבק, חוגג 28

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

11 באוגוסט

יוני בלוך

הזמר שאולי זה לא נראה ככה אבל יש לו אגו די גדול, חוגג היום את מה שהראל סקעת חגג לפני יומיים, 29. למרות שיש לו חזות של ילד טוב שלא משתמש בחומרים בגללם לינדזי לוהן ישבה דקה ורבע בכלא, לפי הקליפ האחרון שלו, אין מצב שהוא לא עישן משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully