וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי מטונף

לילה אודינייב

4.8.2010 / 14:35

השופט שגורם לברכיים של כל מתמודדי "כוכב נולד" לרעוד, חשב שהוא יכול להגיד כל מה שבא לו ולצאת מזה בשלום, זכה לאיום ממוקד מאבא נטף, אחרי שקרא לבת שלו טמבלית. האירוע הסתיים בבקשה למאבטח צמוד. וואלה! סלבס שוכחת וסולחת

גל אוחובסקי, השופט שלא ברור מה יותר חלקלק אצלו הקרחת או הלשון, ביקש מהפקת "כוכב נולד" להצמיד לו מאבטח אישי אחרי שאביה של בת נטף איים עליו.

לפני כשבועיים, אוחובסקי ביקר את הביצוע של נטף ובין היתר אמר כי היא "יצאה קצת טמבלית". בהפסקת הפרסומות, אביה של נטף מרדכי, התפרץ לשולחן השופטים קילל את אוחובסקי ואיים עליו. השופט חש מאוים וביקש מהפקת התכנית להצמיד לו מאבטח מתוך חשש לתקרית אלימה מצד האב בסיום התכנית. בסופו של דבר אוחובסקי נרגע וויתר על העניין,

- מרדכי נטף, אביה של בת נטף, נרגעת?
- "אמנם הכל היה בטונים קצת גבוהים מהרגיל אבל ממש לא איימתי עליו. הוא בעצמו נראה כמו בריון, אז שלא יבלבל את המוח שהוא פחד ושימשיך לספר סיפורים. אמרתי לו שהוא טמבל, מי שעשה אותו טמבל ומי ששם אותו בתכנית הוא טמבל. אם טמבל זה איום אז גם הוא איים על הבת שלי".

- בת נטף, אבא גנוב?
- "אבא שלי הוא הבן אדם הכי מדהים בעולם, באותו ערב הוא היה בסערת רגשות וזה נורא צרם לו שמדברים ככה על הבת שלו. אני רוצה להוסיף שגל יכול להרגיש בטוח".

- אוחובסקי, חששת לחייך?
- "אין תגובה".

- מהפקת "כוכב נולד" נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully