וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30-31 ביולי, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

30.7.2010 / 11:24

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד ארנולד שוורצנגר, מירב פלדמן, לב לבייב ועוד

30 ביולי

ארנולד שוורצנגר

השרירן האוסטרי, שבחירותו למושל גרמה לוואלה! סלבס להשתכנע סופית שאנשים שגרים בקליפורניה הם על סמים קשים, בן 63. אמנם הגובירנייטור הוא לא עיפרון הכי מחודד בקלמר, אבל חייבים לתת לו קרדיט על כך שהוא מצליח לרשום את שם המשפחה שלו בלי שגיאות כתיב.

ליסה קודרו

פיבי בופה הנצחית שאם היא לא היתה קיימת היה צריך להמציא אותה, ויהי מה! חוגגת 47.
אמנם, כמו עמיתה, מאט לה בלאנק, שחגג יומולדת 43 ממש השבוע, היא לא הצליחה לשחזר את הצלחתה אחרי "חברים", וגם לא להתחתן עם בראד פיט.

מירב פלדמן

כוכבת הילדים לשעבר שבטח זכתה לשמוע מאריק ברמן את המשפט "פה בפינה יש תחנה", פייס טו פייס, חוגגת 25. נאחל לה שהאוטובוס יגיע מהר.

לורנס פישבורן

השחקן שמסיבה לא ברורה אנשים מבלבלים אותו עם מורגן פרימן ועם ווסלי סנייפס, בן 49. פישבורן השתתף ביותר ממאה סרטים והצגות, והפיק כ-80 סרטי קולנוע. אבל אם אתם מתקשים לזכור את שמו, אתם יכולים פשוט לקרוא לו "ההוא ממטריקס".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עוד חוגגים ב-30 ביולי

-איש העסקים לב לבייב, חוגג 54

-השחקנית, הילרי סוונק, חוגגת 36

-הזמר פול אנקה, חוגג 69

-השחקנית ג'יימי פרסלי, חוגגת 33

31 ביולי

ווסלי סנייפס

השחקן שגנב לחוגג הקודם (לורנס פישבורן) את ההצגה במטריקס וגם, (כמעט כמו קובי פרץ), העלים מסים בשווי 12 מיליון דולר (וממש לא כמו קובי פרץ), יישב על זה שלוש שנים בכלא, בן 48. סנייפס, הוא בהחלט לא פרצוף שתרצו לפגוש באמצע הלילה, ובטח שלא אם תצליחו לראות אותו בחושך. נאחל ל להשתמש רק בסבון נוזלי.

ג'יי. קיי. רולינג

הסופרת שהביאה לעולם את "הארי פוטר" ותכל'ס המלכה האמיתית של אנגליה, חוגגת 45. מה אפשר לאחל לאישה שיש לה קרוב למיליארד דולר?! לאמץ ילדה יהודייה טובה העונה לשם וואלה! סלבס.

עוד חוגגים ב-31 ביולי

- הזמרת רינת גבאי, חוגגת 37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully