וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראים הסלבס

וואלה! סלבס

8.7.2010 / 11:49

רותי רודנר

רותי רודנר, אחותו של ואשתו של, בהריון. רק זה מעלה אסוציאציות מוזרות, אבל עזבו אתכם מסרטי אימה. לא באנו לפה כדי ליהנות, ומטרת ההתכנסות היא לזרוק עגבניות וירטואליות על השמלה של רודנר. אישה, מה עבר לך בראש או לפני העיניים כשנכנסת לתוך האוהל הפסיכדלי הזה?

פנייה נרגשת: יש האומרות שהריון הוא התקופה הכי יפה של האישה. מובן שהן טיפשות. הקשיבי לוואלה! סלבס - את בולטת נו מטר וואט, הריון הוא לא תקופה לניסויים אופנתיים.

מיכל ינאי

עוד הריונית לאוסף. שלא ייצא שוואלה! סלבס מתעבת נשים בהריון, ממש לא. היא פשוט חוטפת בחילה מהבגדים שתופרים להן. לפניכם עוד דוגמה גרועה במיוחד. אמנם לא מדובר באוהל פסיכדלי, אלא בסתם אוהל. אבל הגוון, הו הגוון האפור הזה, מתאים לעכברי מערות בלבד ולא לאישה בהירת עור.

פנייה נרגשת: לא לשכוח לחפוף שיער.

מירי בוהדנה

אחת התמונות המצחיקות. מה חשבו לעצמם הסטייליסטים של TOGO כשהגו בקונספט לקמפיין החורף שלהם? פין אפ גירל? אין מצב, אף פין לא יתרומם בשל פריזורה כזאת. רטרו שיק שנות ה-60? בוהדנה מקסימום נראית כמו סבתא שלי בשנות ה-60, וכבר אז היא לא נראתה משהו מי יודע מה.

פנייה נרגשת: לא, זה לא מגניב, זה פשוט מגוחך בכיעורו. אל תיתני לאף אחד לשכנע אותך לעשות שוב דברים כאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שירה פרבר

אם שירה פרבר התכוונה להגיע לפתיחת הלופט של גלית לוי במראה הדראג קווין, הצליח לה. הדבר החיובי שניתן להגיד על השמלה הוא שעובדת היותה צמודה (מדי) משוויצה את הבטן השטוחה של פרבר. חוץ מזה, הכל נורא. שמלות צינור לא מתאימות לבעלות רגליים שריריות. נקודה. ונעלי עקב מנומרות (מה קשור?!) שקולות להליכה במתחם הבורסה אחרי חצות.

פנייה נרגשת: תתלבשי את הגיל שלך.

שי גבסו

הזמריר, שדומה שתי טיפות זיעה של נינט לרן דנקר, לא מתלבש כמו דנקר. בתמונה הזאת הוא לא מתלבש בכלל. הג'ינס לא נקרא להתלבש. אם יש דבר שעושה עצוב לוואלה! סלבס זה לראות אנשים לבושים נכנסים לים, לא חשוב מאיזו עדה ומגזר. רק לחשוב על השק הכבד שנדבק לעור ומגרד, וסוחב עליו ערימות חול שלא יורד גם בכביסה מוציא את החשק להכל.

פנייה נרגשת: גם תירוץ הצניעות לא יעזור כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully