וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה רשף שונאת

לילה אודינייב

10.7.2010 / 9:19

סלבס, כמו שוואלה! סלבס מנסה לשכנע אותם ואת כל מי שרוצה להקשיב לה, הם בסך הכל בני אדם בשר ודם. כשדוקרים אותם הם קוראים לפפראצי, וכשהם רואים ג'וק, הם בדרך נגעלים כתיכוניסטית מתלהבת. משאל קטלני

איילה רשף

מפחדת מג'וקים?
"לא, אני מתה עליהם! ברור שאני מפחדת מהם. יש לי סלידה נוראית מג'וקים, אני מריחה אותם מקילומטרים ויש לי פיק ברכיים, הם מלחיצים ומפחידים אותי. אמא שלי תמיד אומרת לי, 'הם יותר קטנים ממך, אין לך ממה לפחד', אבל כשאני רואה ג'וק בחדר, אני לא מצליחה לישון כל הלילה".

הורגת או לא הורגת?
"כשאני רואה ג'וק, אני צורחת, בורחת, קוראת למישהו להרוג אותם או לשחרר אותם, רק שלא אראה אותם, לא משנה איך זה יקרה. פעם עלה עלי בלילה ג'וק, וחשבתי שזו השמיכה, הרמתי אותה וראיתי שזה ג'וק. צעקתי כל כך חזק שאבא שלי התעורר ורץ אלי מהקומה השנייה, כי הוא חשב שקרה לי משהו. כשהוא הבין שמדובר בג'וק, הוא התעצבן שהערתי אותו בגלל זה. אני לא הצלחתי לישון אחר כך כל הלילה".

דאנה איבגי ובן פרי

דאנה איבגי ובן פרי חברים באנסמבל ציפורל'ה, המעלה בימים אלה את ההצגה "דרך חגב", העוסקת בג'וקים ושאר חרקים.

מפחדים מג'וקים?
דאנה איבגי: "אני מפחדת מג?וקים באופן קיצוני, ולדעתי הם יודעים משהו עלי שאני לא יודעת עליהם".

בן פרי: "לא מפחד מג'וקים. מצחיק אותי שמפחדים מג'וקים, כי הם הרבה יותר מסכנים מאיתנו ברגעים של לחץ. עובדה על ג'וקים מ'עולם מופלא': אנחנו מפחדים מג'וקים כי הם נוצרו לפנינו ויחזיקו הרבה יותר זמן מאיתנו. בנוסף הם נוצרים מלכלוך, ואני אוהב לכלוך".

הורגים או לא הורגים?
דאנה איבגי: "אני לא הורגת אותם. זה יותר מפחיד אותי. כשאני רואה ג'וק אני מזמזמת לעצמי את השורות: 'אמא לא סיפרה לו שישנאו אותו, היא רק אמרה אתה ג'וק, קוראים לך שאול, לך תחיה!', ומקווה שזה יעזור".

בן פרי: "אני לא הורג אותם. גדלתי ביחידת דיור בחצר של ההורים שלי, גדלתי בין חרקים, ותמיד הייתי תופס אותם וזורק אותם החוצה. אני גם בן יחיד במשפחה עם ארבע בנות, כך שמישהו היה צריך לעשות את זה".

עינת שרוף

מפחדת מג'וקים?
"הכי בעולם, הם מזעזעים. היה לי ניסיון נוראי איתם. הייתי בת 22 והלכתי לישון עם בן זוגי, היה ליל קיץ, והייתי בטוחה שבן זוגי עושה לי נעים בגב. כשהתעוררתי, ראיתי שהוא בכלל ישן ונוחר, ולתדהמתי גיליתי גו'ק ענק יושב לי על הגב. הצרחה שנתתי העירה את השכנים של רחוב ירדן 90 בר"ג וכל הערים מסביב. אם אני רואה ג'וק בהופעה, אני עוצרת הכל, עד שהוא מובל לקבורה אחר כבוד".

הורגת או לא הורגת?
"כל K400 ,K300 ,K600 שיוצא, אני קונה ושמה בכל חדר. מבחינתי גם כל יתוש הוא ג'וק. אבל אם אני רואה ג'וק, אני לא מתעסקת איתו, אני מיד פונה למין הגברי, שעסוק בדרך כלל במשחקי כדורגל, עם כל הכבוד למשחק".

ד"ר אריק אלפר

מפחד מג'וקים?
"כרופא, אני חייב לשבור את המיתוס שג'וקים מזיקים לבריאות. הם לא מעבירים מחלות, לא מזהמים את גופנו, ואלא אם כן אתם נוהגים לאכול אותם חיים, הם לא גורמים לבעיות במערכת העיכול. אני חייב להודות שעד שנסעתי ל'הישרדות', לא סבלתי ג'וקים יותר מדי. לרוע המזל, היתה לי אז חתולה בבית בשם לולי שנהגה ללקט ג'וקים חיים ברחבי הבית, לנגוס בהם קלות ולהביא לי אותם למיטה באמצע הלילה".

הורג או לא הורג?
"שוב, 'הישרדות' היתה סוג של מפנה בחיי. על חופי פנמה הייתי נוהג לישון כפיות עם מגוון ג'וקים מקומים בעוד חבריהם הסרטנים היו מטפסים עלי באמצע הלילה ללא כל בושה. כיום אני די אדיש לג'וקים. לא הורג אותם, לא נבהל מהם, בעיקר אדיש אליהם. מדי פעם, כשאני רואה ג'וק מטייל לו בבית, אני נזכר באותם לילות ארוכים בפנמה ובעיקר מתגעגע ללולי ולתחביביה המוזרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מעיין פורטר

מפחדת מג'וקים?
"אחרי 'הישרדות' ג'וקים הם סוג של חיית מחמד. לפחד מהם? הם כאלה קטנים, הם מפחדים ממני. אבל מה שכן, אין ספק שהם מגעילים".

הורגת או לא הורגת?
"לטעמי זהו בעל חיים מיותר לחלוטין, ולכן כשאני רואה אחד כזה, אני הורגת אותו עם נעל ומרימה עם נייר טואלט (סליחה, קפון)".

יואב אליאסי (הצל)

מפחד מג'וקים?
"קודם כל, גדלתי בקומת קרקע בת"א, אז ג'וקים הם ידידיי. אני לא מפחד מהם, ואני מוכן להשתתף ב'אפקט הפחד'. אני לא נגעל מהם בכלל, ואחרי השואה האטומית זו תהיה אחלה ארוחה, ג'וקים על האש".

הורג או לא הורג?
"כשאני רואה ג'וק, אני לא עושה שום דבר, אני לא הורג בעלי חיים. לגבי ג'וקים, אהרוג אותם רק אם יש בחורה שווה בסביבה שמבקשת ממני. אני תופס אותם במחושים ומשחרר מהחלון, זאת המומחיות שלי כבר שנים".

אושר הדרי

מפחדת מג'וקים?
"אם יש אצלי ג'וק בבית, אני עולה על שולחנות כיסאות, כל מה שבסביבה שיש בדרך לעלות עליו. אם יש ג'וק באחד החדרים, החדר אוטומטית נסגר והופך להיות שלו בלי התחייבויות, ארנונה עליי! למרות שאכלתי ג'וק באחד האודישנים ל'הישרדות' ושחיתי עם ג'וקים כמו חברים בפיליפינים, כשחוזרים לחיים האמיתיים בארץ זה מפחיד ומגעיל מחדש! משהו בתזזיתיות שלהם מפחידה אותי. זה יותר גועל מפחד".

הורגת או לא הורגת?
"אני גרה בבית פרטי, אז אני פוגשת לא מעט טפילים לא רצויים, לכן יש לי ריסוס בבית מאסט. יש לי גם את צ'יק צ'ק ג'וק בספיד דייל. יותר מזה?".

עידן יניב

מפחד מג'וקים?
"אחרי שעברתי את הג'וקים בספארי בקניה ויצאתי מזה בחיים, אני לא מפחד יותר מג'וקים".

הורג או לא הורג?
"כשאני רואה ג'וק, אני ישר מתחיל לחפש אחרי הכפכף שלי.
בדרך כלל אני זורק אותו לפח אחרי שהרגתי אותו, אחרת לא ייגמרו הצעקות אצלי בבית".

ליבי רן

מפחד מג'וקים?
"אני לא מפחד מג'וקים בכלל, דעתי עליהם היא שהם פשוט מלוכלכים. אחרי הכל, הם מסתובבים במקומות כמו ביוב ושאר ג'יפה".

הורג או לא הורג?
"כשיש אופציה לפתוח דלת או פתח כלשהו ולתת להם לצאת לחופשי, אני עושה את זה, גם אם זה אם זה ייקח לי רבע שעה. אם אין לי זמן, אני שם קץ לחייו".

שלומי סרנגה

מפחד מג'וקים?
"אני לא מפחד, רק נגעל. באופן כללי אני חושב שזאת חיה מיותרת לגמרי".

הורג או לא הורג?
"אני לא הורג ג'וקים. אם אני רואה ג'וק, מה שאני עושה איתו תלוי בסוג הג'וק. אם זה ג'וק עם כנפיים, מובן שאפתח את כל החלונות בבית ואתן לו לעוף. אם זה סתם ג'וק, אני פשוט מטאטא אותו לחדר המדרגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully