וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 ביולי - לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

7.7.2010 / 0:21

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והיום תנפנפו בדגל ארה"ב באופן סמלי לכבוד אילנית לוי, ריקי גל, פורטיסחרוף ועוד...

אילנית לוי

האמא לשניים, שעדיין לא ברור אם היתה הסטייק או השוקולד של אייל גולן חוגגת היום 28 שנות שומה. למרות שכבר לפני עשר שנים היא זכתה בתואר מלכת היופי, שלום עולמי עדיין לא נראה באופק. נאחל לה לא לפגוש לעולם את נטלי תורג'מן ושאייל גולן יפסיק להזות אותה מולו.





רינגו סטאר

המתופף שלעולם יישאר הסיידקיק של הביטלסים ובאופן כללי ילד לא מקובל חוגג היום 70! חוץ מלהיות חלק מלהקה יותר גדולה מישו, בשנה שעברה הוא גם זייף לא רע עם פול מקרטני את השיר With a little help from my friends

פורטיסחרוף

אמנם כל אדם הוא אי, וגם אינדיבידואל, אבל ביום חגיגי שכזה וואלה! סלבס החליטה לאחד את צמד הרוקסטארים שמסתבר חולקים לא רק אהבה למוזיקה רועשת, אלא גם יום הולדת. פורטיסחרוף, הפכו היום לילדים גדולים, החצי הקירח שאחראי על הווקאלים החרוכים בן 56, והחצי השני והצעיר, רק בן 53.

ריקי גל

למרות שיש חוק לא כתוב שאחרי גיל 20 כבר לא מציינים את גילה של האישה, נרמוז ונגלה שהחוגגת הנוכחית, חוגגת 20 כבר 40 שנים. למתקשים נספר שהיא נולדה בשנת 1950. החלק הקריפי של הסיפור שהיא נולדה בדיוק באותו יום כמו בעלה לשעבר, החוגג הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ישראל (פולי) פוליאקוב

האיש, שלמי שתהה, באמת היה בעלה של ריקי גל במשך 4 שנים, אי שם בשנות השבעים העליזות, היה אמור לחגוג היום 69 שנות כישרון וקומדיה.
השליש של ה"גשש החיוור", שזה פשוט בלתי אפשרי להסביר את המורשת שהשאיר אחריו, נפטר לפני כשלוש שנים אחרי שנכנע למחלת הסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully