וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מהסלבס חוגג יום הולדת היום?

לילה אודינייב

2.7.2010 / 8:38

סלבס, כמו כולם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו משהו מיוחד. והיום תנשפו על נר באופן סמלי לכבוד לינדזי לוהן ולארי דיוויד

לינדזי לוהן

המנומשת שפעם היתה לה קריירה, חוגגת 24 שנות טראש. לילו נולדה בניו יורק בשנת 86', שנת אסון צ'רנוביל, אבל הקשר בין השניים טרם נמצא. הקריירה שלה פרצה כעבור תשע שנים, כשהופיעה בפרסומות ובסרטים מוזרים.

לכאורה כל החיים לפניה, אבל כבר עכשיו יש לה פרצוף של בת מאה ורזומה שאפילו בריטני מקנאה בו. היא ויתרה על לימודים בקולג' (אפילו בלימודי הגמילה במכונים הכי יוקרתיים בארה"ב היא נכשלה), התנסתה בבחורים, בחורות, אבקות, נוזלים ותאונות דרכים.

מה נאחל לה: קצת סחיות. אבל נדמה שהיא ממש לא מעוניינת.

לארי דייוויד

המבוגר האחראי והנוירוטי הוא הגאון שהרים את "סיינפלד", ובכה בכל פעם שהתבקש לחתום על עוד עונה, ואחריה את "תרגיע" ההיסטרית, עוד סדרה על כלום. בקיצור, היהודי המקריח מהוליווד חוגג היום 63.

ועוד שני פרטי טריוויה שתמיד כיף לזרוק לאוויר בנונשלנטיות: אל גור בגד באשתו עם גרושתו של לארי דייוויד; אבל הפרט המביך הוא שדיוויד השתתף ב"האנה מונטנה". או דיר.

מה נאחל לו? מכנסי קורדרוי חדשים.

שלום אסייג

הקומיקאי, שעשה קריירה מהומור עצמי הרבה לפני שלעדי אשכנזי היו תלתלים וסמים, חוגג היום 41 שנות פאנצ'ים.

כבר בשנה שעברה הוא נהנה ממשבר גיל ה-40, כולל התחרפנות קלה באמצע, כשהגיע לאירוע עם שלוש דוגמניות אסטוניות שהוא יכול להיות סבא שלהן, ואפילו לקח אחת מהן הביתה.

אסייג הוא הקומיקאי היחיד שמילא את קיסריה, ושם המשפחה שלו אפילו לא פרץ. נאחל לו הרבה לילות לבנים ובסופם פיצה אצל הסובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully