וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, זה אמיתי?

וואלה! סלבס

1.7.2010 / 14:11

גלית לוי

גלית לוי מעצבת שמלות עם יותר מדי בד, וכנראה לחלבן באמת יש אוסטאופורוזיס, כי כשזה נוגע לשמלה הספציפית הזאת, יש פחות מדי. לוואלה! סלבס היא מזכירה את החולצה הוורודה-מהוהה שהיתה לה בגיל שמונה, שהיה כתוב עליה "FAME" והסוף שלה היה גזור.

פנייה נרגשת: אל תתבלבלי בצדדים, גם אם את לובשת חזייה.

שרון חזיז, אורנה דץ ומיכל צפיר

יותר מדי גרושות שמאמינות שהן עדיין יכולות לכבוש את העולם וללבוש כל דבר בעולם; יותר מדי תכשיטים וקישוטים שעושים רעש בעין. אבל האצבע המאשימה עם הציפורן המחודדת מופנית בעיקר לנשואה (לא לעולם חוסן) מיכל צפיר. היא לובשת חולצה שקופה בהדפס עתיק, מהסוג שמורות לאזרחות, הלובשות לבי"ס מכנסי דגמ"ח עם חולצה מכופתרת ורוצות להרגיש חגיגיות ביומולדת של סגנית המנהל, לובשות.

פנייה נרגשת: העלי אותה על המוקד!

תמרה חיימוב

הכל כבר נאמר על התמונה מחדדת החושים של הפטמה הגאה של תמרה חיימוב. ועדיין, כזאת תמונה ראוי שנתענג עליה. הרי מה יש לאדם בחייו אם לא סלגס לפשפש בחולצתם ולצחוק עליהם כמוצא שלל רב?

פנייה נרגשת: בפעם הבאה פשוט לבשי חזייה.

דבורה בירנבוים

אשתו של המאמן אפי בירנבוים היא ממש לא סלב וגם בעלה לא שייך לעולם הזה, אבל ברגע שפסעה לעבר המצלמה בחתונה של עודד קטש, גורלה נחרץ. ובינינו, מגיע לה! מי סיפר לה שמראה הבננה הבשלה מדי יתאים? אין אפילו קמצוץ של גוון שלא עונה על השם "צהוב". הצהוב הגדול, להלן השמלה, התיק, הסנדלים. הזוועה, הו, הזוועה.

פנייה נרגשת: עברנו את גיל תשע, כשמתאימים את הגרביים למכנסיים ולסרט בשיער ולתחתונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אלמונית

האלמונית הזו צולמה ביום ההולדת של השף אביב משה, ולמרות שאין לה שם ואין לה תואר (אלא רק לזה שהיא באה איתו), היא זכתה להיכנס להיכל התהילה של השבוע. והכל בגלל פיסת בד קטנה. בדיוק כמו שאת הכביסה המלוכלכת לא מכבסים בחוץ, כך את התווית לא משאירים להיתלות בדלדול לעיני כל. דווקא שמלה יפה, לא חראם?

פנייה נרגשת: תעשי סיבוב מול המראה כשאת יוצאת מהבית. ובכלל, איפה הגבר שלך כשצריך אותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully