וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 ביולי - לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

1.7.2010 / 10:20

סלבס, כמו כולם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו משהו מיוחד. היום תרימו כיסא באופן סמלי לכבוד פמלה אנדרסון, ליאור שליין, מיסי אליוט, ליב טיילר וליידי D. כן, וואלה! סלבס חוגגת גם למתים

פמלה אנדרסון

האישה שלא צריכה בלונים ליומולדת חוגגת 43 שנות בלונד. אנדרסון נולדה בקנדה אי שם בשנות ה-60, והתגלתה בטעות כשלבשה חולצה צמודה עם לוגו של בירה במשחק פוטבול. אנשי חברת הבירה הבחינו בה, וישר ליהקו אותה לפרסם את מוצריהם. אבל מי היה בכלל יודע מי זאת הפומלה לולא הופעתה הקבועה במוסכים כנערת אמצע של פלייבוי.

מי שקורא את המאמרים בלבד במגזין שהפך את יו הפנר למיליארדר, יכול לצפות בנתוניה הלא טבעיים בש.ח של סדרת המופת "משמר המפרץ" (בגד הים האדום של מרינה קבישר יכול להתהפך בקברו), או בקלטת הסקס שלה עם בעלה לשעבר, טומי לי, שבאופן מסתורי נעלמה מביתם, והחייתה לאשת החמצן את הקריירה.

ליאור שליין

למרות שיש לו שיער של זב חוטם בן שתיים, הוא בן 32. מלבד היותו ביג שוט כזה בטלוויזיה (בכל זאת הוא מנהל את מחלקת הבידור של "רשת"), הוא הספיק לכתוב את הטור "סוף הדרך" של מעריב, להגיש את פינת ההומור בתכניתו של יאיר לפיד ולהימנות על צוות הכותבים של "ארץ נהדרת". הוא גם הגיש את התכנית "משחק מכור" ואת "הלילה עם ליאור שליין", אבל ללא ספק ההישג הכי גדול שלו הוא החברה שורפת החזיות מרב מיכאלי המבוגרת ממנו ב-12שנה.

מיסי אליוט

הראפרית שתופיע עוד שבועיים לישראל, שכמו כל אפרו (וואלה! סלבס פוליטיקלי קורקט) שמכבדת את עצמה, הגיעה מבית הרוס והורים מתעללים, אבל שרדה והגיע לגיל 39.

אליוט נולדה בתחילת השנים הכי מכוערות (שנות ה-70), שלא ברור למה יש עליהן סדרה שלמה, ומאז היא עושה את מה שחבריה (לא כולל מייקל ג'קסון) עושים הכי טוב. היא מעולם לא אישרה את זה, אבל אפשר להכיר לה את שורטי.

ליב טיילר

השחקנית והבת של ההוא עם הפה הענק נורא יפה ועשירה ובת 33, אבל הרזומה השלה הזוי וכולל אמא בשם בבה ביול, אחות שהשתתפה בריאליטי של שמנים ואת העובדה שעד גיל 9 המסכנה היתה בטוחה שאבא שלה זה בכלל איזה אחד בשם טוד ראנדגרן, כאילו שלא מספיקה אמא שקוראים לה בבה.

אגב, ליב לא היתה ה-ליב לולא אבא היה מסדר לה תפקיד ראשי בקליפ של אירוסמית מתוך פסקול "ארמגדון" ועל הדרך גם תפקיד ראשי בסרט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הנסיכה דיאנה

המאמי הלאומית המתה של בריטניה היתה אמורה לחגוג היום יומולדת 49, אבל לצערה היא נהרגה ב-97 בתאונת דרכים כשהיתה בת 36.

בדיעבד מתברר שנישואיה של ליידי D לאיש עם האוזניים הכי גדולות בעולם AKA הנסיך צ'ארלס לא היו הבעיה הכי גדולה שלה. היא סבלה מהפרעות אכילה (איפה אז היה חוק הפוטושופ), ואפילו ניסתה להתאבד כמה פעמים (מה שמראה שהיא שכחה מאיפה היא באה, כי להשאיר למשרתות בארמון לנקות כתמי דם זה לא להתחשב במעמד התחתון). אחרי לכתה היא הותירה שני צאצאים, האחד מקריח והשני מסומם קלות עם חיבה למדי נאצים. תענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully