וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלב המשפיע ביותר בעולם: אופרה וינפרי

שתי נשים שחורות עומדות בראש רשימת הסלבס המשפיעים ביותר בעולם לפי כתב העת "פורבס". אופרה וינפרי והזמרת ביונסה דורגו במקום הראשון והשני תודות להכנסותיהן והחשיפה התקשורתית שלהן

אופרה וינפרי הדיחה את אנג'לינה ג'ולי מצמרת רשימת 100 הידוענים בעלי ההשפעה של כתב העת "פורבס" . אשת התקשורת המיליארדרית חזרה למקום הראשון לאחר שהרוויחה 315 מיליון דולר בשנה שעברה. הרשימה מתבססת על הכנסה וחשיפה תקשורתית. אחרי גברת וינפרי נמצאים הזמרת ביונסה נואלס והבמאי ג'יימס קמרון, שחזר לרשימה לאור הצלחת סרטו "אווטאר".

ליידי גאגא בטח לא יכלה לשמור על פני פוקר כששמעה על כך, שרשמה את הכניסה הגבוהה ביותר לרשימה ונחתה במקום הרביעי. זאת בעקבות ההכנסות המרשימות שלה בשנה האחרונה מהופעות וחסויות. אחריה דורג טייגר וודס, שנותר באופן מפתיע במקום החמישי תודות להסכמי חסויות, הספורטאי היחיד בעשירייה הפותחת.

ההצלחה המקצועית והצרות האישיות של סנדרה בולוק הקפיצו אותה מהמקום ה-92 למקום השמיני. מובילת הרשימה בשנה שעברה אנג'ילינה ג'ולי, צנחה למקום ה-18.

ב"פורבס" לא יכלו להתעלם מהתפתחות המדיה החברתית, והשנה נוספה לשקלול הרשימה גם נוכחות הסלבריטאים בפייסבוק וטוויטר. לכן זה לא כל כך מפתיע שהרשימה זכתה לדם חדש בדמות כוכבי סדרת הסרטים המצליחה "דמדומים". רוברט פטיסון הפציע במקום ה-50 ובת זוגו בסדרה ובחיים קריסטן סטיוארט הופיעה במקום ה-66 עם הכנסות של 17 מיליון דולרים ו-12 מיליון דולרים (בהתאמה). השניים האפילו על שרה ג'סיקה פרקר ושון "פי. דידי" קומבס, שהידרדרו לשליש התחתון של הרשימה.

העשירייה הראשונה:
1. אופרה וינפרי, 315 מיליון דולרים
2. ביונסה נואלס, 87 מיליון דולרים
3. ג'יימס קמרון, 210 מיליון דולרים
4. ליידי גאגא, 62 מיליון דולרים
5. טייגר וודס, 105 מיליון דולרים
6. בריטני ספירס, 64 מיליון דולרים
7. יו 2, 130 מיליון דולרים
8. סנדרה בולוק, 56 מיליון דולרים
9. ג'וני דפ, 75 מיליון דולרים
10. מדונה, 58 מיליון דולרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully