וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון דורש

לילה אודינייב

14.6.2010 / 20:04

הסר עם אוסף המשקפיים הכי גדול בעולם, ינחת השבוע בישראל לקראת הופעתו באיצטדיון ר"ג ביום חמישי. עד שהוא יבטל בגלל המצב, לפניכם כמה מדרישותיו הצנועות ממארחיו הישראלים, כיאה לדיווה שהוא. וואלה! סלבס ריהאנה הוא לא

-הסר יקבל שני חדרי הלבשה, בגודל שיכול להתאים לעשרה אנשים. בחדרים יהיו מקלחות ושירותים נקיים, מים חמים וקרים ו- 12 מגבות. טמפרטורת החדר לא תעלה על 19 מעלות.

-האור בחדר יהיה מעומעם על מנת ליצור אווירה מרגיעה. המנורות יהיו רק מנורות שולחן או רצפה, ללא מנורות תקרה, ובטח שלא פלורוסנט. בחדר חייב להיות שטיח איכותי וטלוויזיה עם ערוצי ספורט.

-רשמית הרהיטים והאקססוריז המדויקת שמשתרעת על ארבעה עמודים כוללת בין היתר:
- ספה באורך של מינימום 2 מטרים, מכוסה בכיסוי לבן, תכלת או אפור. אסור שהיא תהיה עשויה מעור.

- 4 עציצים ירוקים וחיים (לא מפלסטיק!) בגובה של עד שני מטרים. עצי פיקוס או דקל. העציצים חייבים להיות במצב טוב. ועוד 2 עציצים חיים כלשהם בגובה של כמטר אחד.

- אגרטל גדול, של כחצי מטר שכולל פרחים ריחניים ובצבעים שונים. אסור להכניס לזר המדובר מקלות ירוקים, הוא יורכב מפרחים בלבד.

-גם מבחינת האוכל, המנהלים שלחו רשימת בקשות מדויקת שכוללת את כל האוכל שאלטון ופמלייתו מתכננים לצרוך, משקאות, בשרים, רטבים, עוגיות צימוקים, תבלינים, ממתקים, פופקורן, דבש אורגני, ממתיק של חברת "איקוול" או "סוויט אנד לאו" בלבד. יינות איכותיים ועוד.
כמו כן נאסר להגיש אוכל בכלי פלסטיק, או לשים מפיות ריחניות לשולחן.

הנהג הפרטי שיסיע את המאסרטו, והנהגים שיסיעו את להקתו, חייבים לדבר אנגלית שוטפת ובעלי טלפון נייד. עוד ביקשו המנהלים שסידור הבמה יבנה בצורה שבה הקהל יהיה קרוב ככל הניתן לאמן (חמודים!).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully