וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה משתדלת

וואלה! סלבס

10.6.2010 / 11:19

שמלות שמבליטות את הצלוליטיס, חולצות שקופות, אקססוריז מחרידים ובמילה אחת - קטסטרוף! מדור חדש שיביא לכם את מראות האימה שהסלבס יצאו איתם מהבית בשבוע החולף

מאיה בוסקילה

רואים שהבוסקילה תמיד משתדלת. הבעיה היא שהיא תמיד משתדלת מדי, מה שנקרא מזיעה. לאחרונה היא עשתה את הטעות הקלאסית, וצבעה לבלונד. וכך, מאישה סקסית הפכה לעוד שחורדינית מבאסת. אבל זה לא הספיק לה, ולפתיחה של H&M היא התייצבה בגיבוב מגוחך, שמטרתו מן הסתם היתה להוכיח למנהלי החנות עד כמה היא זקוקה לבגדים חדשים. בחינם אם אפשר.

פנייה נרגשת: ותרי על הבעת הרצינות התהומית הזו. היינו סולחים לו היינו חושבים שאת צוחקת איתנו.

חן יאני

החולצית הזאת לא ברורה, אבל תמיד משמח לראות דוגמנית בלי חזייה. חן יאני היא דוגמנית, ויש נטייה להאמין כי בנות המתפרנסות מאופנה גם מבינות דבר או שניים בסטיילינג. ובכן, מספיק לחשוב, זה כואב ומציק. הסנדלר תמיד הולך עם קרוקס (שזה הרבה יותר גרוע מללכת יחף), ולא כל דוגמנית יודעת מה יפה ומה לא.

פנייה נרגשת: חולצית הודו שקופה זה לא יפה ולא נאה, וככה לא עושים בכלל.

ברפאלי

למה להסכים להצטלם בלבוש מינימלי, כאשר את דוחפת לפה עצם ארוך ארוך לעיני גברים חרמנים ומכוערים, ועוד לתוכנית הריאליטי הכי טראשית בארה"ב? ברפאלי ידועה בחוסר הבררנות שלה כשזה נוגע לעבודות דוגמנות. עם זאת, היא תמיד נראית מעולה. אז זהו, שהפעם וואלה! סלבס מתכווצת במבוכה.

פנייה נרגשת: לא, באמת, כשהתקשרו והציעו לך לתקוע סנדוויץ' פאלי לפה כשאת לבושה בבגד ים וכל ג'רזי שור מריירים עלייך, פשוט אמרת כן, או שמישהו הצמיד לך אקדח לתיק לואי ויטון?

מארינה מקסי

לפניכם ההשראה של המדור. כשהמבט נופל עליה, הדמיון מתפרץ ומשתבר לשלל קרני אור משמחות. מארינה מקסי לעולם לא תאכזב, וכשתבחינו בה באירוע כלשהו, מובטחת לכם הצלה מהשיממון האופנתי שלבטח ישלוט. התקרבו והביטו בה. לא יעבור זמן רב עד שתחושת לונה פארק תפלח את גופכם.

פנייה נרגשת: הבנו, בא לך להשתגע, לעשות שמח, להוציא את הילדה שבתוכך, שמודדת את כל הבגדים של אמא. אז תפסיקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מארינה מקסי 2

מארינה מקסי עומדת להופיע עוד הרבה פעמים במדור. קבלו הבטחה, שללא ספק תקוים. כי למארינה יש אופנה משל עצמה. קבלו את מעיל הפרווה הסינתטית הזה לדוגמה. למה שבחורה, דווקא די נאה, תרצה לצאת מהבית בהתנדבות במראה בובת סימבה שקונים ב-45 שקלים בכפר השעשועים? די, נו.

פנייה נרגשת: מה אתם הייתם עושים אם הייתם רואים את מארינה ככה באמצע היום?

נינט טייב

כיאה לרוקיסטית שנינט שואפת להיות, היא הרגישה שלהגיע לטקס פרסי MTV אירופה בלי מחווה לעולם הדיסטורשן יהיה לא רציני. ולכן סידרה לעצמה קן ציפורים סטייל רוברט סמית' והליכון בצורת יודה לוי. ואם גם אתם, ילדים, משתוקקים להגיע לאירוע עם פריזורה כזו (אם זה סרט, אל תשבו לפנינו), טחבו אצבע לתקע, וכך תהפכו לזוהרים כנינט.

פנייה נרגשת: הלו, את זמרת לכל המשפחה, יש לך אחריות! ככה את מלמדת ילדים קטנים להתחשמל?

רוני דואני

מה יותר כיף מלראות דוגמנית בלי חזייה? לראות זמרית בלי חזייה שבטוחה שלא רואים לה כלום. ההסבר היחיד לאינסידנט הוא שסופרסטאר הלכה קודם לצילום בגשם סוער, ופחדה שהברק יכה בעצם של החזייה שלה ויהפוך את שתיהן לפחם. אז היא הסירה אותה. כן, זה מן הסתם מה שקרה. אתם לא הייתם עושים אותו דבר?

פנייה נרגשת: יישר כוח על התושייה.

רוני דואני 2

לאירוע הבא אחרי תקרית האין חזייה הגיעה סופרסטאר בשריון. שלאף אחד לא יהיה מה להגיד. בכל אופן לא על ענייני שקיפות מלאה או חלקית. המסקנות הן שכשהיא היא עם חזייה, זה כבר לא כיף, זה מבהיל. למה ללבוש כל כך הרבה קפלים, שכבות, גוונים של אותו צבע ובעיקר מה פשר תמונת התלת מימד בצורת מחוך הזאת? וואלה! סלבס מזהה תמונה של הילד הבוכה.

פנייה נרגשת: הלו, את זמרת לכל המשפחה, יש לך אחריות! ככה יפה לגרום לילדים קטנים לבכות?

הילה איפרגן

אין כמו חוסר טעם לשמח לבב גולש, והדיירת לשעבר מצטיינת בו. בשבוע שעבר היא היממה את מדור "הכה את המומחה" בסוג של בגד עם דוגמת נמר. אפילו מארינה מקסי לא היתה מעיזה לבחור בשמלת א-מא! כזו, ועוד סטרפלס. לרוב הבנות לא מתאימה גזרת צינור, אבל צרת רבים לא מצדיקה קטסטרופה שכזאת. עכשיו נתמקד בחולצת הפסים הוורודה בגזרת קימונו. יודעים מה? בעצם לא.

פנייה נרגשת: סטרפלס?! בואי נסכם שזה לא יקרה שנית.

מיכלמדורסקי

משהו קרה לאמדורסקי. פעם היא היתה כוסית חמודה ומסתורית. אבל לפתע היא משום מה החלה לשפץ את עצמה. ולא רק ציצים ושפתיים עברו מייק אובר, גם המלתחה. כלומר, תמיד רחשה א' חיבה ללנז'רי במקום בגדים, אבל לאחרונה תפסה הגרדרובה שלה כיוון גרוטסקי משהו. אם המטרה היא להיות מלכת הקהילה, אז סבבה, המשיכי כך!

פנייה נרגשת: המדור שומר לך מקום של כבוד. יישר כוח!

אורית פוקס

עזבו, באמת. לא, מה יש להגיד שהתמונה הזאת לא צורחת?

פנייה נרגשת: שום דבר. בין כך ובין כך זה לא יעזור.

טלי שרון

וואלה! סלבס מקווה בלב ומחזיקה אצבעות חזק חזק שהקטסטרופה הצהבהבה הזאת היא חלק מתפקיד כלשהו. כל אופציה אחרת שכוללת בחירה חופשית וטעם אישי לא מקובלת. זה כמו עישון, זה פוגע גם באחרים. אם אכן טלי שרון הלכה לספר ואמרה לו: "אדון ספר, בא לי בלונד", זו הוכחה ניצחת שבכל בחורה, אפילו איכוצ'ית, פועם לב של בוסקילה, וזה רק עניין של זמן עד שהוא יפעם בכולנו.

פנייה נרגשת: באמ'שלך, תחזרי לכהה.

פנינה רוזנבלום

פנינוש משוכנעת שהיא בת 21. ולמה לא בעצם? היא מביטה בעצמה בראי ורואה את שהטבע (או שמא ד"ר קליין?) חנן אותה, לא מביטה בתעודת הזהות שלה בכלל בכלל, וכך מבחינתה היא בת 21. מקסימום 22. סבבה. אבל וואלה! סלבס יודעת את האמת, והאמת דורשת ריסון. כמו שספיידרמן אמר, עם כוח גדול באה גם אחריות גדולה. או משהו.

פנייה נרגשת: די עם צבעי הגלידה סנוקרסט האלה. זה כבר לא מצחיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully