וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינה ברוורמן ממציאה

לילה אודינייב

8.6.2010 / 12:10

פליטת האח הגדול המחזור הראשון, שנזרקה לפח הזבל של פליטי הריאליטי, החליטה לאוורר קצת את מעמדה כסלג בישראל. יש מצב שבקרוב היא תחטוף בגלל זה תביעת דיבה. וואלה! סלבס מחממת

אינה ברוורמן, חלוצת קלטות הסקס מייד אין יזראל שוואלה! סלבס לא רוצה לראות, פרסמה אתמול בפייסבוק את הסטטוס השקרי הבא: "לא ייאמן שסעיד מחומוס סעיד בעכו, שקונים אצלו התושבים היהודים כבר עשרות שנים, הודיע לבחור יהודי שהגיע לקנות חומוס ש'בעקבות המאורעות עם טורקיה, אין כניסה ליהודונים לחנות'".

הדבר עורר תגובות נזעמות וקריאה להחרים את החומוסייה. מקורב לסעיד אבובקר מהחומוסייה אמרו לוואלה! סלבס: "לאינה יש כמעט 5,000 עוקבים, וכולם עכשיו חושבים שזה באמת קרה, מה שלא נכון". בפנייה לברוורמן עצמה היא הודתה כי סעיד לא אמר את זה, אלא מישהו שעמד בפתח החנות.

ברוורמן התבקשה לפרסם סטטוס חדש בו תסביר כי מדובר בשמועה, מאחר שמדובר בפגיעה בפרנסה. בתגובה היא מחקה את המקורב מרשימת החברים של ברוורמן. בימים אלה שוקלים מקורביו של סעיד להגיש תביעת דיבה נגד ברוורמן.

- ברוורמן, החדשות הטובות הן שחזרת לכותרות.
- "אני לא הולכת להיכנס לזה, אני לא משתפת עם זה פעולה".

- סעיד, מחומוס סעיד, הפרנסה נפגעה?
"הכל שקר ופוליטיקה. כל אחד רוצה להראות שיש לו מה להגיד ושהוא מבין גדול. פעם סגרנו את החומוס והלכנו הביתה כי היו הפגנות בחוץ, אבל אף פעם לא אמרנו לאף אחד שום דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully