וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע נפרצת

לילה אודינייב

7.6.2010 / 8:32

שני מסתננים אמיצים וחצופים החליטו לשחזר את תקרית ההתפלחות של הזוג סלאחי לארוחה החגיגית בבית הלבן, בה נכחו ברק ומישל אובמה. רק שהפעם מדובר בחתונה של אריאל רוטר ורותם סלע. גם סוג של נשיאות וואלה! סלבס חתרנית

רותם סלע ואריאל רוטר AKA היפה והחנון, שערכו מסיבת חתונה בסופ"ש האחרון, והזמינו לארוע אלף אורחים מכובדים, לא ממש שמו לב לשני ההאקרים האנושיים, שהתייצבו בלי הזמנה או צ'ק, אכלו שרימפס על חשבון הברון, צילמו והציקו לאורחים.

המסתננים הם איש התקשורת נמרוד קמר, שגם עדכן את הטוויטר שלו במהלך האירוע ושלח תמונות מבפנים, וחברתו, שסירבה להיחשף.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי השניים החליטו לפרוץ לאירוע כי ידעו שיגיעו אליו כל ההוז וההוז המשפיעים בישראל. למבצע קראו: "הון שלטון ומכנסון", כי קסטרו, שבעלי החברה הם הורי החתן, השיקה בדיוק ליין מכנסונים.

עוד סיפרו המקורבים: "לשניים האלה אין בושה, הם חדרו לחתונה למרות שהיו שם תשע בנות עם רשימת מוזמנים מוקפדת. הם עשו קצת ניים דרופינג, והצליחו להיכנס". אחרי שנכנסו, החלו השניים להציק לאורחים. "הם עגבו שם על כל דבר שזז. ‫הבחורה איכשהו פתחה שיחה עם נאווה ברק, והתחילה לדון איתה על נילי פריאל, הנוכחית של ברק. אחר כך הם עברו לשרי אריסון, והתחילו לצלם את הסלולרי שלה, שמסתבר הוא בקושי דור 2".

השניים גם הצטלמו עם הנשואים הטריים, וכדי שלא יעלו עליהם, סיפרו לסלע שהם מהצד של החתן, ואז לרוטר הסבירו שהם חברים של הכלה".

- נמרוד קמר, אפילו לא ואזה?
- "איננו מודים בדבר. המונית לאירוע הייתה על חשבוננו".

- ממפיקי החתונה נמסר: "האירוע היה ונגמר, ואין מה לדבר על זה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully