וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סי ג'יימס חושף

שירות וואלה! סלבס (צילום: אימג’בנק – GettyImages)

27.5.2010 / 14:19

בעלה הבוגדני של זוכת האוסקר סנדרה בולוק מתראיין לראשונה אחרי סקנדל הבגידה. בראיון הוא מודה: "בגדתי באשתי. היו לי נישואים מושלמים, והרסתי הכל במו ידיי". או במילים אחרות: סנדרה קאם באק!

ג'סי ג'יימס (41), או בכינויו "האיש השנוא באמריקה", העניק אמש לרשת abc NEWS ראיון חושפני בו הוא מנסה להסביר (לא בהצלחה) מדוע בגד במאמי של אמריקה סנדרה בולוק (45), ועוד עם חשפנית מקועקעת מהחיים בשם מישל "פצצה" מקגי.

"כרגע אני האדם הכי שנוא בעולם", סיפר ג'יימס, "היו לי חיים די מדהימים, קריירה, הצלחה, נישואים מושלמים, והרסתי הכל במו ידיי. סנדרה היא האדם האחרון שהייתי רוצה לפגוע בו, ובסופו של דבר הייתי זה שפגעתי בה יותר מכולם".

כשג'יימס נשאל מדוע בגד, התקשה לענות: "אני לא יודע, בזמן שעשיתי את זה ידעתי שזה נורא, הרגשתי נורא, וידעתי שבסופו של דבר אתפס. רציתי להיתפס. ניסיתי להרוס לעצמי את החיים, כי אני אף פעם לא מרגיש שאני מספיק טוב בשביל אף אחת".

פרשת הבגידה נחשפה כשבועיים אחרי נאום הזכייה קורע הלב של בולוק באוסקר, אותו הקדישה לבעלה. המראיינת מתקשה להבין איך בולוק מעולם לא חשדה בדבר הבגידה: "אני חושב שהיו לה חשדות בעבר, אבל שיקרתי לה, והיא האמינה", אומר ג'יימס, "שיקרתי לכולם, גם לעצמי. ביום בו הכל נחשף, הושבתי אותה וסיפרתי לה שהיה לי רומן מחוץ לנישואים. אני יודע שזה יכאב לה במשך הרבה זמן, אבל אני עדיין אוהב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully