וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי מבריזה לחן

לילה אודינייב

17.5.2010 / 14:10

החיילת, שאם היתה הפנים של צה"ל כבר מזמן היה שלום עולמי, והרב"ט המזמר חן אהרוני מנסים כבר חודשיים לצלם קליפ לדואט שלהם, אך ללא הצלחה. הכל בגלל לו"זה הצפוף של הגינזבורגית. וואלה! סלבס דווקא פנויה

אסתי גינזבורג, שעוד רגע לוקחת את תואר "ג'ט-לג השנה" מברפאלי, וחן אהרוני, שגם יודע לשיר וגם יודע עם מי לשיר, הקליטו את הדואט "נשימה" לפני יותר מחודשיים. השיר, שבינתיים הפך ללהיט והגיע למקומות הראשונים במצעדים, לא זוכה לגרסה ויזואלית, כיוון שהזמרת הטרייה לא מוצאת פנאי לצילומי הקליפ.

מקורבים לגינזבורג סיפרו לוואלה! סלבס כי בתקופה האחרונה היא בקושי נמצאת בישראל, וכשהיא כבר כאן היא עסוקה בפרויקטים מקומיים שונים, וכמובן בהתחייבויותיה הצה"ליות. בימים האחרונים אסתי דווקא בארץ אחרי סבב חו"לי, אך ככל הנראה גם בגיחה הנוכחית היא לא תתפנה לצילומים.

- עופר מנחם, מנהל יחה"צ של אהרוני וגינזבורג-הזמרת, מה יהיה?
- "אנו עושים ניסיונות לצלם את הקליפ, ולצערי זה עדיין לא קרה, בעיקר בגלל שאסתי נמצאת המון בחו"ל. מאוד משמח שהשיר הפך ללהיט הכי גדול במדינה ואני מאמין שבקרוב יהיה לנו גם קליפ"

- שי אביטל לגינזבורג-הדוגמנית, זה יקרה?
- "ההחלטה להקליט את השיר התקבלה אצל אסתי ברגע האחרון, ולא תוכנן שום דבר מעבר. אנחנו גאים בתוצאה ושוקלים להפיק קליפ בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully