וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן, יחצ

31.3.2010 / 1:39

סער שינפיין מככב על גיליון פנאי פלוס שייצא לדוכנים ב-1 באפריל

על היחסים על איילה:
"האינטראקציה של מה שנראה כלא טוב או כשתלטן או כאגרסיבי או איך שחיקו ב'ארץ נהדרת', עם ה'לא רוצה לדבר איתך' – זה מצב של חוסר ברירה. אני מנהל רומן וכרגע אני בריב עם זו שאני יוצא איתה ואין לי לאן ללכת, אז אני אומר שאני לא רוצה לדבר איתה ולה זה לא מתאים, היא רוצה לדבר עכשיו. כשמדגישים את זה בטלוויזיה זה נראה מאוד אגרסיבי, אבל את מוזמנת לקבל את הטלפונים של כל האקסיות שלי, הן יעידו שאני לא כזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הגעגועים לבולבולון:
"כל מה שהרגשתי למעיין חזר ככה בבום... אני לא מכונה, מה לעשות. אני גבר מסוקס והכל, כתבי עליי מה שאת רוצה, אבל גם אם לך היה איזה אקס שאת עדיין מרגישה אליו דברים, לא היית רוצה שהוא ייפגע. זה היה עושה לך נורא. דברים התחילו לעלות, לא ישנתי בלילות, ובמקביל יש לי את הרגש לאיילה. אף אחד במדינה לא הרגיש לשניים במקביל? לא היה מבולבל בין שתי בחורות או בין שני גברים? אף פעם?! עשי לי טובה – כל המתחסדים האלה. לינוי בר גפן עם השאלות שלה, בחייאת ראבאק"

על חוסר החיבור על אלין:
"הביקורת היחידה שיש לי על אלין היא אך ורק זה שחשבתי שהיא צעירה מדי בשביל להתנהל כמו שהיא התנהלה – להתאפר על הבוקר, לעלות על עקבים. איך שהיא מתעוררת בבוקר היא שמה המון מייק?אפ. הביקורת שלי היתה שצריך להסתכל יותר על המהות ופחות על הצורה. עדיף לדעת איפה זה אוסטרליה ופחות איך להתאפר. אנשים גם לא יודעים שהיא היתה מתגרה בי כל הזמן, פעם היא הלכה מולי ונתקעה לי בכתף"

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס


אז איך זה שבגיל 37 אתה עדיין רווק?
"זאת שאלת מיליון הדולר. נישואין היום זה לא דבר פשוט. אני מסתכל על כל האנשים מסביבי, על כל הגירושין. אני פשוט מחושב באופי שלי, אני בדרך כלל לא עושה דברים מהבטן אלא יותר מהראש, למרות שבתוכנית הצטיירו דברים אחרת. עד גיל מסוים לא רציתי להתחתן. בהתחלה מאוד התלהבתי מהחיים התל אביביים, אבל בחמש השנים האחרונות אני באמת רוצה זוגיות ורוצה ילדים דחוף, ממש לא רוצה להיות אבא זקן".
איזה סוג של אשה אתה מחפש?
"מעיין שם טוב. זה מה שאני מחפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully