וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מנצנץ

וואלה! סלבס

23.3.2010 / 16:56

זמר העשור מככב על שער חג הפסח של פנאי פלוס, ומרשה לאנשים הכי קרובים אליו לספר על הבזבזנות ההיסטרית ועל חוסר היכולת חסרת התקנה שלו לדחות סיפוקים. וואלה! סלבס גם אנטריקוט וגם לחם עם שוקולד

אייל גולן, הזמר שהוכיח לוואלה! סלבס שאפשר להתרסק כלכלית, להתגרש ולעשות קרחת וטאטו מהגיהנום, ולצאת מזה כאילו כלום, נבחר להופיע על שער גליון הפסח של פנאי פלוס, שייצא מחר (רביעי) לדוכנים. במסגרת הכתבה, מדברים האנשים הקרובים לאייל עליו ועל ההתנהגות הפזרנית שלו. וואלה! סלבס מגישה - לא נגענו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אני רוצה כלב. עכשיו". גולן/מערכת וואלה, צילום מסך

אמא רונית: "הוא מוצא תירוצים כדי לישון במיטה שלי"

"אייל שלי הוא בחור מדהים, הבנאדם הכי נדיב שקיים. לפני חצי שנה חגגתי יום הולדת ואייל בא לבקר אותי. ישבנו ביחד בסלון והוא התחיל לקטר על זה שקשה לו לקנות לי מתנה ושהוא לא יודע איך להפתיע אותי. אחרי כמה דקות הוא שלף 300 דולר ואמר לי לקנות לעצמי משהו. אמרתי לו שזה מצוין כי ככה אני יכולה לנסוע לטורקיה עם החברות שלי. כשיום ההולדת שלי הגיע, במקום לחגוג ישבנו כולם ובכינו מול הטלוויזיה, כי זה היה היום בו אסף רמון נהרג. תוך כדי מהדורות החדשות אייל התקשר אליי וביקש ממני לצאת החוצה, בהתחלה לא הבנתי מה הוא רוצה אבל יצאתי בכל זאת, בחנייה חיכתה לי ב.מ.וו חדשה. זה היה חלום חיי מאז ומתמיד. הוא גם דאג לי לאייפון, שאין לי מושג איך מתפעלים. חוץ מזה הוא ישן הכי טוב במיטה שלי, לפעמים הוא ממציא תירוצים שאצא מהמיטה והוא יוכל להזדחל אליה ולישון".

צחי אסולין, הנהג הפרטי: "כשאייל רוצה משהו, זה צריך לקרות עכשיו"

"אני עובד צמוד עם אייל כבר שנה וחצי. אנחנו ממש כמו בעל ואישה ברמת השעות שאנחנו מבלים ביחד כל יום. אייל הוא בנאדם מאוד מפתיע, יום אחד ישבנו בבית, השעה היתה 18:00, הוא מסתכל עליי בעיניים של ילד קטן ואומר לי, 'אני רוצה כלב!'. אמרתי לו, 'מה כלב, עכשיו?!', אבל זה לא שינה כלום. הוא החליט שהוא רוצה כלב צ'יוואווה קטן עכשיו ומיד. לקחתי רכב ונסעתי עם חבר לכיוון אשדוד, שם מצאתי חנות חיות פתוחה. אחרי שהצלחתי לשכנע את הבעלים שלא תסגור את החנות ותחכה לי, קיבלנו את הכלב, קטן ובלי תעודות. התקשרתי לאייל, אמרתי לו שהכלב בלי תעודות ורוצים עליו אלף דולר, אייל שאל אם הכלב חמוד וביקש שנביא אותו מהר. ככה קנינו כלב. כשאייל רוצה משהו זה צריך לקרות עכשיו ומיד. הוא לא יודע לדחות סיפוקים. עוד סיפור כזה קרה לפני כמה חודשים כשאייל הופיע בפסטיגל. גרנו בזמנו בבית מלון ליד גני התערוכה ואייל היה חזק באימוני הכושר. ערב אחד אייל החליט שהוא רוצה חדר כושר בתוך החדר שלנו במלון. הייתי בטוח שעד הבוקר הוא ישכח, אבל כבר ב?10:00 בבוקר הוא העיר אותי ושאל למה אני עוד במיטה כשיש לי חדר כושר לבנות עד 14:00, אז מגיע המאמן שלו. נסעתי להרצליה, קניתי משקולות ומכשירים, חזרתי למלון ובניתי לו חדר כושר, עד שהוא הגיע מההופעה החדר כבר היה מושלם ואייל התאמן בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גולן שרעבי, מנהל: "הוא מחליף שלוש?ארבע מכוניות בשנה"

"אני ואייל מכירים מגיל שלוש, נכנסנו לגן ביחד ובשבע שנים האחרונות אנחנו עובדים ביחד. יום אחד הוא החליט שהוא רוצה אולפן הקלטות פרטי בבית, וכמה שיותר מהר. צחי התחיל להתרוצץ בין מביני דבר והזמין אנשי מקצוע לבנות לו את החדר המיוחל. מה שלוקח בדרך כלל כמה חודשים, לקח לנו שלושה שבועות. בסיומם אייל הכניס את צחי לאולפן ויחד הם הקליטו דווקא את צחי שר. מאז אף אחד לא נכנס לאולפן הזה.
"עוד סיפור שזכור לי הוא שנסענו לאילת עם הנשים והילדים שלנו ושכבנו על שפת הבריכה ב?12:00. פתאום אייל הסתכל עליי ואמר: 'גולן, אני רוצה להחליף את הרכב', אמרתי לו שנעשה את זה כשנחזור. הוא הסתכל עליי ואמר, "לא, אני רוצה להחליף את הרכב עכשיו, לך תארוז, חוזרים לתל אביב. התקשרנו לסוכנות הרכב, נסענו לתל אביב ובאותו היום אייל כבר נהג על מרצדס חדשה. ככה הוא, משתעמם בקלות. הוא מחליף שלוש?ארבע מכוניות בשנה, לא משנה לו מה אנחנו עושים עם כלי הרכב הישנים, מבחינתו נשכיר מגרש ונחזיק את המכוניות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully