וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג כופרת

לילה אודינייב

4.3.2010 / 16:11

עורך דינה של הדוגמנית, שוואלה! סלבס מזילה דמעה על אובדן אפרוחיותה, טוען שבדיקת השכרות שעשתה לה המשטרה כלל לא תקנית, וכי יש לה רשיון נהיגה, ועוד איך. כמו באמריקה

"טענות המשטרה מופרכות", סיפרו מקורביה של הדוגמנית אסתי גינזבורג לוואלה! סלבס על התאונה בה היתה מעורבת. "היא לא פגעה אלא רק נצמדה קלות למכוניות החונות, כי הרגישה סחרחורת לאחר שתיית בקבוק בירה וחצי על בטן ריקה".

לדבריהם, השוטרים שהגיעו למקום לא ראו את גינזבורג נוהגת אלא עומדת מחוץ למכונית. כיוון שלא היה להם "ינשוף", הסיעו אותה בניידת במשך כשעה וחצי, ורק אז ערכו לה את הבדיקה, שתוצאותיה גם הן לא הגיוניות. "ריכוז האלכוהול בדם של מי ששתה אפילו בקבוק וודקה שלם לא יכול להיות כה גבוה", אמרו, "כפי שלכאורה מצאה המשטרה (פי שלושה מהמותר), ובטח לא שעות אחרי השתייה".

התאונה ארעה לפני ארבעה חודשים בשעת לילה בת"א, ואחריה נשלל רשיונה של גינזבורג לשנה. כפי שפורסם ב"ידיעות ת"א", היא איבדה שליטה על ההגה, סטתה והתנגשה ברכב שנסע לימינה, שכתוצאה, התנגש ברכב נוסף. המעורבים בתאונה לא נפגעו, אך נזק נגרם למכוניות. שוטרים שהוזעקו למקום קבעו כי בנוסף לאחוז האלכוהול הגבוה בדמה, הדוגמנית נהגה ללא רשיון בתוקף.

"אנו כופרים בעבירת השכרות", טוען עו"הד של גינזבורג, דוד גולן, "ויש לנו טענות הגנה לאופן קרות התאונה, שיתבררו במהלך המשפט. מכשיר המדידה 'ינשוף' לא מדויק, ולאחרונה מתגלות בו בעיות המצביעות על כשל במכשיר, כלומא לא ודאי שהבדיקה שנערכה למרשתי תקנית". עוד הוסיף כי "יש לה רשיון נהיגה תקני".

שי אביטל, הסוכן של גינזבורג: "המשטרה ביצעה לאסתי בדיקת שכרות שעה וחצי אחרי שהגיעה, והתוצאה שנקבעה היתה הזויה. על אף בקשת אסתי לערוך בדיקה נוספת, לא ניתנה לה האפשרות. פרסום הדברים אחרי ארבעה חודשים, לאחר שהובהר לנו אז שאין שום דבר נגדה, תמוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully