וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין ג'ובניק

לילה אודינייב

25.2.2010 / 8:30

הגבר גבר, שחושב שטישו עם אפר סיגריות זה דובדבנים מהרי הלבנון, מעולם לא אכל אבק במלחמת לבנון השנייה, כמו שהוא סיפר, ואת הלבן בעיניים הוא מקסימום ראה לשק"מיסט של הגדוד שלו בג'נין, שם שירת. וואלה! סלבס סכין בין השיניים

סער שיינפיין, האיש שעדיף שיישאר בתוך בית האח גם אחרי שהתכנית תסתיים, ממשיך למשוך אש. בניגוד למה שהוא מספר בבית האח, כי שירת כקצין קרבי שלחם בלבנון במלחמת לבנון השנייה, לא שיינפיין ולא גדוד המילואים שלו מעולם לא דרכו בלבנון.

אנשים ששירתו לצד שיינפיין סיפרו לוואלה! סלבס: "סער לא לוחם וגם אין לו הכשרה של לוחם. הוא מעולם לא היה מפקד פלוגה, לא היה בלבנון, לא נלחם בחיזבאללה, ובטח לא ראה להם את הלבן בעיניים, כמו שאמר. סער הוא קצין קשר ששירת כקצין קשר באוגדת איו"ש. במלחמת לבנון השנייה הוא בכלל שירת כקצין קשר בגדוד מילואים בג'נין".

גם כקצין קשר בג'נין, טוענים "חבריו" ליחידה, שיינפיין לא הבריק: "במלחמה זרקו אותו מגדוד המילואים אחרי שבועיים כי סירב לעבור את הגדר ולהיות בכוננות. סער אמר שהוא לא מעוניין להסתכן, ושבשביל זה יש חיילים סדירים. בערבים הוא היה בורח על האופנוע שלו לישון בבית".

יצחק שיינפיין, אביו של סער, חשבתם על יועץ תדמית?
"אני לא יודע איפה סער עשה מילואים, כי הוא לא סיפר לי, אבל אני יכול להגיד שהוא קיבל צל"ש מאלוף הפיקוד. יש הרבה אנשים שמנסים להפיל אותו, זו עוד רכילות זולה שאני לא מוכן להתייחס אליה".

דובר צה"ל, סער גיבור ישראל?
"מטעמי צנעת הפרט לא נוכל להתייחס לאמור בכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully